Skravletråd fredag 21.juli.

haldis

Glad i forumet
God morgen alle mammaer og små-gull,

Da ble det min tur til å starte dagen "skravlis". Her sover alle, så nå skal jeg sette meg ned å nyte litt frokost. Her er det knall-vær, og allerede kjempevarmt. Det skal visst bli hetebølge, så jeg er spent på hvordan det blir for Alexander. Det var 29 grader i skyggen her i går, og det synes jeg egentlig holdt i massevis. Skal i alle fall ut å trille en tur, før det blir for varmt.

Ha en kjempefin dag alle sammen![:)]

mornings til babes og babies[;)]
trodde jeg skulle være først idag,men Haldis var før meg[8|]
måtte jo innom her før vi dro idag...få meg en liten dose.
her det også sol,men bare 12 grader[&:]
nå skal jeg spise frokost,pakke ferdig og skifte..så drar vi[:D]

Kiropraktoren kan hjelpe min lille Amalie... Stakkar lita.

Er så spent jeg...

Hjelp meg å kryss fingrene da, får nå drar jeg avgårde...

God morgen [:)]

Carina: Lykke til hos kiropraktoren. Var selv til etterkontroll og ny knekk med sondre Johannes igår. Ble en helt annen kveld enn den forrige. Stille og rolig med harmoni og trivsel. Ja noe sukkervann ble gitt men på langt nær så mye som tidligere. I morgen stellet idag opplevde vi at han hadde det bra på magen på stellebodet, noe han så absolutt ikke har likt før. Så herlig å se det hjelper[:D][:)]
Nå sover han så jeg lister til sengs igjen.. snakkes

God morgen alle sammen!

Her har vi vært våkne siden 07.15...

Været er supert - satser på å gå en lengre tur i dag. Har vært litt slapp de siste dagene så litt trim er vel på sin plass.

Ellers ingen planer utenom at jeg skal hente mine foreldre på flyplassen - de kommer hjem fra Kypros. Heldiggriser..

Ha en super dag alle sammen[:D]

god morgen

lisbeth:hvor skal dere dra[8|]god tur iallefall[:D]

carina:så bra di kunne hjelpe jenta di,stakkars liten..det blir godt for henne,å deg ikke minst.

men nå må jeg legge snuppa i bilsetet før hun sovner,hat kava i heeele morges stakkars[:(]så skal jeg på sparkjøp å shoppe kluter.[:D]

ha en fin dag alle sammen[:)]

Hei på dere, jenter... Jeg ble vekka i dag av at vesla mi lå og vrei seg og sutra. Så viste det seg at hun hadde den mega bæsje-bleia som måtte skiftes. Hadde lekka og greier, så jeg tok likså godt og spylte hele ungen min. Etter å ha fått ny, tørr bleie og litt pupp var hun glad og fornøyd igjen og la seg tvert til å sove igjen. For ei herlig lita pie - blir bare mer og mer betatt av henne jeg, med eller uten bæsjebleie [:)]

hei alle! :)

igår ble kl over 18 før vi fikk gått en tur.... småen bynte bare å vræle hver gang jeg la henne i bagen, så da måtte vi vente på pappan som var ute og sykla.

Ser med skrekk og gru på hvordan det skal bli til uka når sambo bynner på jobb igjen, og jeg må ut alene [:-] (vogna står nede i boden, så må først hente den og dra`n ut, før jeg tar med meg nurket som da ligger og illskriker i bagen oppe) festlig. det ække sjelden at sambo må gå å bære på henne, før hun blir såpass trøtt at vi kan legge henne ned i vogna, sukk... litt vanskeligere å få til det når man bare er 1....

aiai skriver med 1 hånd her, får jo kink i nakken og greier høhø. (en liten hr som ligger og eter)

i dag skal vi ta båten til gressholmen (masse løse kaniner [:)]) og bare kose vårs. været er upåklagelig hvertfall! ganske så varmt oxo......

ORIGINAL: Stardust

god morgen

lisbeth:hvor skal dere dra[8|]god tur iallefall[:D]

carina:så bra di kunne hjelpe jenta di,stakkars liten..det blir godt for henne,å deg ikke minst.

men nå må jeg legge snuppa i bilsetet før hun sovner,hat kava i heeele morges stakkars[:(]så skal jeg på sparkjøp å shoppe kluter.[:D]

ha en fin dag alle sammen[:)]

skal utover til mamma og pappa..
blir kos..har ikke vært der på over en mnd[:D]
god helg til alle..
nå stikker jeg..har en del ting jeg må gjøre før vi drar...
KLEM

ORIGINAL: Miluna

Ser med skrekk og gru på hvordan det skal bli til uka når sambo bynner på jobb igjen, og jeg må ut alene [:-] (vogna står nede i boden, så må først hente den og dra`n ut, før jeg tar med meg nurket som da ligger og illskriker i bagen oppe) festlig. det ække sjelden at sambo må gå å bære på henne, før hun blir såpass trøtt at vi kan legge henne ned i vogna, sukk... litt vanskeligere å få til det når man bare er 1....

i dag skal vi ta båten til gressholmen (masse løse kaniner [:)]) og bare kose vårs. været er upåklagelig hvertfall! ganske så varmt oxo...... 

Fortvil ikke, Miluna. Omtrent sånn har vi det også. Vogn i kjelleren som må hentes opp ei trapp før vi kan gå ut og  en pappa på jobb som ikke kan hjelpe. Men vi får det til på et vis. Gullet mitt skriker og bærer seg, men det må jeg bare overse til jeg får ordna meg... Men så blir det jo bra til slutt da [:)]

Dere får ellers kose dere på gressholmen i dag og hilse alle kaninene der ute. Lisbeth må ha god tur til m&p sin og stardust må ha lykke til på shopping etter kluter. Og Carina: vil gjerne høre statusrapport etter timen hos kiropraktor. Håper det hjalp!!!

Selv har jeg ETT stort prosjekt for dagen før sambo kommer hjem fra jobb og jeg skal ta meg en tur ut, og det er å få lagt sammen og rydda bort den haugen med klær som har hopa seg opp etter ferieturen vår... Så da er det vel bare å hoppe i det. Ciao bellas!!!

Hei alle sammen!

Carina: Lykke til hos kiropraktor!
Lisbeth: God tur, og kos dere masse!
Miluna: Skjønner deg godt.. Jeg har blitt vant til alenemor-tilværeslen, men må si det tærer på når klokka blir over 12 før jeg får i meg frokost.
Klarer ikke gjøre noe for meg selv før nurket er fornøyd og/eller ligger og sover. God tur til Gressholmen!
Babymama: Spennende med dåp! Regner med du er spent når familiene deres kommer sammen for første gang.

Jeg er reisesyk... Og jeg må si at det er utrolig mye man må pakke når man skal ha med en liten en! Føler jeg går rundt meg selv og kommer helt sikkert til å glemme noe. Men Tr.heim er vel en by med mase utvalg, så om konton ikke er tom så fikses vel det.

Er det forresten en baby-butikk i sentrum av Tr.heim by? Noen som vet?

Ja irene det er babybutikker i Trondhjem sentrum.  Både i .... gata (prøver å huske hva gata heter) og på solsiden... Sikkert flere å...

Vi skal bo på Britannia.. det er vel så og si midt i sentrum?

Nei, søren - var de klærne som skulle brettes da. Sitter her ennå, jeg og har alle mulige unnskyldninger for ikke å komme i gang... Men nå MÅ jeg!!!

Ha aldeles god tur til Tr.heim, Irene. Blir godt å komme seg bort litt, skal du se [:)]

Takk Babymama.. gleder meg!

Ligger en stor og fin barnebutikk på Solsiden, Irene.
Dvs på baksiden av solsiden kjøpesenter.
Ellers har de en babybutikk ute ved City Syd som er dyr, men har ALT.
God tur i alle fall[:D][:D]

Du er så heldig som skal ut å reise, Irene. Ha en fin tur, og kos dere masse![:)]

Tusen takk for info Gira.[:)]
Får se hva jeg rekker i løpet av morgendagen. Blir sent før vi drar i ettermiddag desverre.. Typisk, dumme jobben til sambo![>:]

Nå er jeg stuptrøtt... men sitter her og venter på at Ben skal våkne slik at han skal få mat og stell før vi drar. Sambo skulle komme hjem til klokka fem, så da blir det å snu seg rundt og dra.[:)]
Godt sove hjerte i dag Ben, men surrer mye med magen når han er våken. Huff, treg mage og luftsmerter er ikke godt! Skulle gjerne ha bytta med lille gullet mitt...[:(]

Forresten må jeg si at det er utrolig stille her i dag. Har alle tatt tidlig helg???

Back
Topp