Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her blir det overfylt men det er det jeg liker akkurat i julenVi har så lite julepynt, og jeg vil kjøpe mere, men aner ikke hvor jeg skal plassere alt så det ikke ser overfylt ut
Hvilken konsert?Elsker jul, og etter å nylig ha flyttet til enda større leilighet gleder jeg meg ekstra til å pynte skikkelig i år. Gleder meg til alt rundt jul og julestemning. Fikk i går bestilt billetter til julekonsert i november .
Nærmer seg nåÅååh, denne tråden likte jeg- elsker julen
Jeg teller ned dagene til å julepynten hagen den 1.novemberKun 10 dager igjen
![]()
Du er godt i rute skjønner jeg ,bare ferdig med mamma sin kalender jegHar fått handla inn alle pakkene til pakkekalenderen, det er da 96 stk da vi har 4 små, og gaver til å ha i strømpene til julemorgen. Mottatt alle pakkeposene kalendergavene pakkes inn med, samt julepapir fra panduro.
Nå sitter jeg å tenker på om jeg skal få pakket de inn og gjort klart til å henges opp i førsten av november. Så er det én ting mindre. Må få tatt bilder til julekort, og bestilt julekort. Så skal det kjøpes julegaver, det blir gjort på Black friday. Og må handle inn 24 flaxlodd til mannens julekalender. Pleier å få alt gjort til 1.desember, det er en ren kose-mnd for oss![]()
Å herligHandlet alt av pakkekalndere - julepysj og juleantrekk som skal i kalenderen, venter på det skal komme ut i butikkene.
kjøpt noe av stømpefyll men mangler mye,
handlet 1 julegave av 25 så startet på det endelig
gleder meg slik!
tror det blir ekstra stas i år med en 2 åri g som har gledet seg hele året til nissen kommer tilbake![]()
Du er godt i rute skjønner jeg ,bare ferdig med mamma sin kalender jeg

Må se om jeh finner kalendergaver til mannen , kengubsrnet sin venter jeg medJa, enn så lenge![]()
Må se om jeh finner kalendergaver til mannen , kengubsrnet sin venter jeg med
Åååh

Helt klartJa, er noen gaver å finne![]()