Skravletråd for november

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Opp og hopp, eller egentlig, ikke hoppe for da er det vanskelig å skrive...

Men kom igjen, det er november :) hopp over i denne tråden, oktober er over.

Og med det er jeg rimelig klar får å begynne å kjenne på før-førjulstiden. Må få unna halloween først.

Jeg skal ikke pynte til jul enda, men jeg begynner for alvor å planlegge. Handle. Ordne. Litt har jeg begynt allerde, men nå tar det til for fullt.

Vel. Jeg er stuck i karantene og om ikke de som legger ut testsvar på nett jobber søndag så får jeg ikke gått på ungenes speiderfest. Jeg vet de analyserte tester i går, en i kommunen fikk positiv skrev kommunen sent i går. En som allerde satt i karantene, ingen nye nærkontakter. Men de har ikke lagt ut mitt svar enda. Jeg skal ikke klage, det er viktigere ting i verden. Også viktigere ting enn at mellomste får sitt første speidersjerf. Jeg har glemt å ordne skjorte til henne. Det gjorde jeg til broren fikk sitt. Trodde han skulle ha vokst fra den innen hun skulle ha. Hmm, vi får de hvem av dem som skal bruke den i dag. De må ikke ha, det er bare litt stas. Men trolig faren som får følge gjengen da.

Jeg er frisk igjen jeg. Bare i karantene

Snart jul! Snart termin! Må virkelig få gjort ferdig gavene denne mnd.! :bag::eek:

Snart jul! Snart termin! Må virkelig få gjort ferdig gavene denne mnd.! :bag::eek:
Snart jul. Snart baby :)
For min del er det bare snart jul. I jula blir den yngste 5 år. Ikke baby lenger. Men, julegaver skal jeg begynne å få på plass uansett.

Herreguuu er det November allerede??? Føler jeg akkurar var gravid.

Julegavene har jeg ikke startet på engang! Hyl og stress.
Trekk pusten. Rolig. Det er enda 53 dager til jul. Du rekker å ordne gavene. :santa

Opp og hopp, opp og stå. Sliten og trøtt.
Smilende blidfis vedsiden av meg :p
Merkelig det der. Minstemor går fra sovende til pling-våken på et halvt sekund.

Snart jul!!! :D :D Og vi har et helt hus å pynte! Vi har tidligere bodd i studentboliger, da har vi ikke gjort noe stas på jula der vi bor, fordi vi uansett har vært hos foreldre fra etter eksamen til over nyttår. I år skal vi nok være hos oss selv litt i romjula før vi drar videre, så det blir stas! :D

Har lurt på når jeg skal starte med innkjøp av julepynt da... Syntes det er litt tidlig enda, samtidig som det er nå utvalget kanskje er størst fremover. Og akkurat nå har jeg mulighet til å dra et par formiddager når det er lite folk..... Så bør vel nesten komme litt igang.

Men vil jo ikke komme i julestemning hereelt enda heller :hilarious: Syntes jo det er litt tidlig!

Opp og hopp, eller egentlig, ikke hoppe for da er det vanskelig å skrive...

Men kom igjen, det er november :) hopp over i denne tråden, oktober er over.

Og med det er jeg rimelig klar får å begynne å kjenne på før-førjulstiden. Må få unna halloween først.

Jeg skal ikke pynte til jul enda, men jeg begynner for alvor å planlegge. Handle. Ordne. Litt har jeg begynt allerde, men nå tar det til for fullt.

Vel. Jeg er stuck i karantene og om ikke de som legger ut testsvar på nett jobber søndag så får jeg ikke gått på ungenes speiderfest. Jeg vet de analyserte tester i går, en i kommunen fikk positiv skrev kommunen sent i går. En som allerde satt i karantene, ingen nye nærkontakter. Men de har ikke lagt ut mitt svar enda. Jeg skal ikke klage, det er viktigere ting i verden. Også viktigere ting enn at mellomste får sitt første speidersjerf. Jeg har glemt å ordne skjorte til henne. Det gjorde jeg til broren fikk sitt. Trodde han skulle ha vokst fra den innen hun skulle ha. Hmm, vi får de hvem av dem som skal bruke den i dag. De må ikke ha, det er bare litt stas. Men trolig faren som får følge gjengen da.

Jeg er frisk igjen jeg. Bare i karantene
Bra du er frisk igjen

God morgen
November starter med regn ! Denne mnd kan jeg endelig pynte til jul, hurra :)
Travel mnd med mye greier vi skal egentlig , så får vi se om det kan gjennomføres.

i dag skal kengubsrnet være minestrsnt i kirka, etterpå plukkes han opp av moren til kompis, hun kjører 3 stk til badeland:) når han kommer hjem skal han spise så ut igjen eller få besøk..
Jeg har endel papirarbeid å gjøre i dag , ellers blir det rolig tror jeg, må pakke litt klær til i morgen

Back
Topp