Skravletråd for mars

Påan igjen for guttungen i kveld.

Han har vært i grei form, ikke frisk, men ikke kastet opp, i hele dag, så vi tok sjangsen på å la ham være alene hjemme og gikk kirkens nødhjelp bøsseaksjon for ham (konfirmantene skal egentlig gå)

Like før vi satte kursen hjemover kom meldinga om at han kastet opp igjen. Så sånn går nå kvelden....

Påan igjen for guttungen i kveld.

Han har vært i grei form, ikke frisk, men ikke kastet opp, i hele dag, så vi tok sjangsen på å la ham være alene hjemme og gikk kirkens nødhjelp bøsseaksjon for ham (konfirmantene skal egentlig gå)

Like før vi satte kursen hjemover kom meldinga om at han kastet opp igjen. Så sånn går nå kvelden....
Uff god bedring til han . Spye er noe at de værste jeg vet. Mye som går det ute akurat nå. Spye eller influense

Jenta og minste var hjemme idag. Minste med feber hoste. Og jenta hoster ennå aå hun nesten spyr så tenkte hun kunne bli hjemme og ta en hviledag, ta seg litt igjen.
Nå kl var 18 sovne hun nesten på sofaen. Da klokken ble 18:20 sa hun god natt og la seg i sengen sovna på 5 minutt og sover ennå. Sover sikkert helt til imorgen hun har et sovehjerte . Trenger sikker ta igjen litt søvn etter noen netter med mindre søvn.

God morgen . Jenta sov helt til hun ble vekket kl 7:15 imorges. 13 timer søvn i strek er jammen ikke dårlig men kroppen trengte det sikkert. Slo ønske jeg kunne sove så lenge.
Nå er 2 levert på skolen. Minste sover ennå. Høy feber han og. Venter på at alle får det. Hoppes bare ikke mannen bli syk for han er pyton når han er syk.
Så synd på han ligger rett ut på sofaen eller sengen og hører ikke noe som helst rundt. Bare extra arbeid at ha han syk.
Er det bare min man som er sånn eller er det fler :p

Mannen min har en tendens til å bli skikkelig syk når han først er syk, men om han bare er småsyk så ignorerer han det og kjører på. Muligens derfor kroppen slår til med skikkelig sykdom når han først får det. Vi andre blir forkjøla med sår hals, han får like godt halsbetennelse etterfulgt av bihulebetennelse, liksom.

Og rapport hjemmefra sier at 14 åringen som altså kastet opp mandag kveld og tirsdag kveld, nå sitter kvalm nede på badet. Så da fortsetter det vel i dag også.

God morgen . Jenta sov helt til hun ble vekket kl 7:15 imorges. 13 timer søvn i strek er jammen ikke dårlig men kroppen trengte det sikkert. Slo ønske jeg kunne sove så lenge.
Nå er 2 levert på skolen. Minste sover ennå. Høy feber han og. Venter på at alle får det. Hoppes bare ikke mannen bli syk for han er pyton når han er syk.
Så synd på han ligger rett ut på sofaen eller sengen og hører ikke noe som helst rundt. Bare extra arbeid at ha han syk.
Er det bare min man som er sånn eller er det fler :p
Min mann blir hardt truffet av "manflu"-en... :p

Da har vi kjøpt in fortjellige yoghurt . 2 pakker sjokoalde is. Sko hatt skål is og men den jenta ville ha var tomt her. Så blir vel at se i en annen butikk. Paracet er kjøpt in så får vi se om Oralkirurgen skriver ut noe annet.
Så må vi ikke glømme at hun skall vær fastende imorgen, drikke kunn litt søt saft så blodsukker ikke faller.

Ohh herligheten så vondt det var at se jenta idag. Vondt og vanskelig for henne at sette in drag i en tann. Og så tekke 2 tenner . Værre for mammaen som ikke kunne lindre smerten og klarte ikke se det så jeg gav beskjed til til legen at jeg besvimer snart og ja det våkne jeg opp at jeg låg på gulvet i gangen med de ansatte og lege rundt meg .

Stakkars liten jenta asså.

Minste er fortsatt hjemme med hoste snue og feber.
Jenta må vær hjemme nå pga ingrepp. Det ble en tidelig påskeferie på de
Eldste er gått på skolen og her er mamma så sliten etter syke barn og dagens inngrep og ja her bey ner hoste på meg og.
Det var bare sykdom som manglet på meg.

Alle tre ungene på skolen i dag.

Jeg har fortsatt 7 av 7 rapporter igjen å sende, men 3 av 8 mva oppgaver er i alle fall levert

Hva skall vi ha til middag? Jenta kan ikke spise varm hard mat. Jeg orker ikke tanken på at lage mat idag. Mannen er på vei til Oslo. Sko ønske vi kunne bare ha noe veldig enkelt til middag.

syns det er mer stillhet i huset og barna er mer stille når pappaen er ute og reiser :p
Nå sitter vi og ser på tv og drikker Oreo milkshake :)

God morgen.

Da er det nesten påskeferie her i huset.

Jeg for min del har 4 rapporter igjen å sende, det tar rett og slett lenger tid enn jeg hadde håpet. Så jeg ble ikke ferdig i går. Fristen er bare "før påske" og påske er jo ikke enda. Men jeg hadde tenkt å ha påskeferie så litt kjipt er det jo da. Men jeg skal stå opp om ikke så lenge og ta meg en tur på loftet, så blir jeg ferdig med det. (lurer dog på om jeg ber Outlook sende mailene på mandag morgen)

Jeg har fastslått at det blir ikke skitur i dag, vi trenger en dag til å "lande". Jeg må jobbe litt, vi må vaske litt ullsokker, handle litt nistemat, planlegge og finne frem ting, muligens skulle vi hatt noen skistaver i en annen lengde, litt sånne ting. Så det passer helt fint å heller ta en tur i morgen og bruke dagen i dag til å forberede oss.

Og sette frem påskepynt.

God morgen her blir alt annerledes en planlagt. Var våken opp til 10 ganger i natten med hoste og vondt i brystet/svir . For en grusom influensa . Minste hoster og har snue ennå. Her blir den veldig stille de nærmaste dagene. Regner med at eldste får det og ethvert. Helt umulig at han slipper dette her

Back
Topp