Skravletråd for mars. Snart vår?

Men akkurat nå står planen "vinne i lotto og enten rive til grunnen eller bygge nytt hus et annet sted" høyt på planen.

Det er f **n meg vannlekkasje på loftet!

Åååå så kjedelig
Ja. Andre gangen det kommer vann inn i fete huset. Det er søren meg så mange småting, og. Ehh, vann inn langs pipa føles ikke som en helt småting heller. Forsikring dekker jo ikke selve skaden, bare "innvendig følgeskader" så det blir vel dyrt også.

Dette huset er ikke det lureste vi har kjøpt i vårt liv.

Ja. Andre gangen det kommer vann inn i fete huset. Det er søren meg så mange småting, og. Ehh, vann inn langs pipa føles ikke som en helt småting heller. Forsikring dekker jo ikke selve skaden, bare "innvendig følgeskader" så det blir vel dyrt også.

Dette huset er ikke det lureste vi har kjøpt i vårt liv.
Nei det er vel ikke helt småting akkurat

Tror mest det må være troll rundt på diverse forum nå , jeg sliter med å forstå at noen virkelig tror st det er det eneste vi gjør

Jeg sitter jo bare ved en pc og surfer på nett...

Ja, om dere bare leker, så er vel min jobb på det nivået. Reelt gjør dere helt andre ting og jeg likeså.
. Folk altså!!!

Jeg vet jo noen har den holdningen men tråden lest på kg i går var ille, 6 sider med dritt mot bhgansatte ble slettet liksom
Godt at det ble slettet. Jeg gir dere som jobber i bhg stor kreds for jobben dere gjør, dere er fantastiske :happy:

Back
Topp