Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp samme bassenget , syk forskjell i grunnSamme bassenget? Imponerende forskjell...
Netthandelen har jeg ikke begitt meg ut på.
Men vi har ikke plass til så stort uansett, da må det graves så det blir plant
Åååå så kjedeligMen akkurat nå står planen "vinne i lotto og enten rive til grunnen eller bygge nytt hus et annet sted" høyt på planen.
Det er f **n meg vannlekkasje på loftet!
Ja. Andre gangen det kommer vann inn i fete huset. Det er søren meg så mange småting, og. Ehh, vann inn langs pipa føles ikke som en helt småting heller. Forsikring dekker jo ikke selve skaden, bare "innvendig følgeskader" så det blir vel dyrt også.Åååå så kjedelig
Hæ? De gjør jo en ekstremt viktig jobb. Tar vare på de yngste!!Blir helt målløs av hva enkelte klarer å lire av seg rundtomkring , men har innsett at det finnes fortsatt mange som ser ned på bhgansatte hvertfall .
For en tid å få det på da...Men akkurat nå står planen "vinne i lotto og enten rive til grunnen eller bygge nytt hus et annet sted" høyt på planen.
Det er f **n meg vannlekkasje på loftet!
Det kan du siFor en tid å få det på da...
Neida vi bare later oss, drikker kaffe og ellers ingentingHæ? De gjør jo en ekstremt viktig jobb. Tar vare på de yngste!!
Nei det er vel ikke helt småting akkuratJa. Andre gangen det kommer vann inn i fete huset. Det er søren meg så mange småting, og. Ehh, vann inn langs pipa føles ikke som en helt småting heller. Forsikring dekker jo ikke selve skaden, bare "innvendig følgeskader" så det blir vel dyrt også.
Dette huset er ikke det lureste vi har kjøpt i vårt liv.
Wow.Neida vi bare later oss, drikker kaffe og ellers ingenting
Eneste vi gjør på jobb er visstnok å tørke eldre i rumpaNeida vi bare later oss, drikker kaffe og ellers ingenting
Huff ja det er mye fordommer mot enkelte yrker altsåEneste vi gjør på jobb er visstnok å tørke eldre i rumpa![]()
Tror mest det må være troll rundt på diverse forum nå , jeg sliter med å forstå at noen virkelig tror st det er det eneste vi gjørWow.
Tror også det er mye troll ute og går rundt forbiTror mest det må være troll rundt på diverse forum nå , jeg sliter med å forstå at noen virkelig tror st det er det eneste vi gjør
Jeg vet jo noen har den holdningen men tråden lest på kg i går var ille, 6 sider med dritt mot bhgansatte ble slettet liksomTror også det er mye troll ute og går rundt forbi![]()
Tror mest det må være troll rundt på diverse forum nå , jeg sliter med å forstå at noen virkelig tror st det er det eneste vi gjør
Lite annet å gjøre på? Permitterte?Tror også det er mye troll ute og går rundt forbi![]()
Ja folk altså!Jeg sitter jo bare ved en pc og surfer på nett...
Ja, om dere bare leker, så er vel min jobb på det nivået. Reelt gjør dere helt andre ting og jeg likeså.
. Folk altså!!!
SannsynligvisLite annet å gjøre på? Permitterte?

Godt at det ble slettet. Jeg gir dere som jobber i bhg stor kreds for jobben dere gjør, dere er fantastiskeJeg vet jo noen har den holdningen men tråden lest på kg i går var ille, 6 sider med dritt mot bhgansatte ble slettet liksom