Skravletråd for Mai-jentene

To dager til ul, og jeg gruer meg skikkelig nå. Er helt overbevist om st dette ikke går bra. Har nå blødd i over tre uker, ikke sammenhengende, men hver dag, og de siste dagene har det vært mer. Beklager at det kommer litt too much information nå... Kommer slim sammen med blodet, og liksom sorte tråder og små klumper. I dag kom en stor klump med koagulert blod, lignet på en 5-6 cm lang... Kombinert med at jeg ikke føler meg så gravid utenom at jeg er ekstra var på lukter og jeg sliter med vondt i halebeinet, og fallende/lavt hcg, så har jeg ikke noe håp igjen. Så jeg gruer til UL, da kan jeg ikke lenger lure meg selv og tenke at kanskje det går bra likevel...
Lykke til i morgen❤️❤️

Lykke til i morgen❤️❤️

Tusen takk, og takk for støtten dere andre også. Så mye som jeg har blødd i går og i dag så blir jeg veldig overraska om det går bra, så nå bare venter jeg på å måtte møte sannheten og få det overstått.

Satser på det ;) hvordan går det med deg da ? Hjalp det med suppe ? :)
Dette blir veldig sent svar :O jeg har ikke vært her inne på en stund nå, men det hjalp masse med suppe og formen er så mye bedre, kvalmen er borte og formen er bedre, fikk min siste B12 sprøyte i dag :-) nå er jeg bare nervøs og gruer meg til mandag for da skal jeg på ul, så vil bare at uka skal gå kjempe sakte.. Jeg bør egentlig bare glede meg, men av en eller annen grunn så klarer jeg det ikke, er så redd :(

Noen som vet noe om svangerskap "går i arv"? Kommer mitt svangerskap til å bli relativt likt moren min sitt? :-)

Noen som vet noe om svangerskap "går i arv"? Kommer mitt svangerskap til å bli relativt likt moren min sitt? :-)
Noen mener jo at det kan være visse likheter, men tror ikke det finnes noen ekstakt vitenskap rundt dette:) Jeg har i hvertfall hatt helt likt som min mor hittil:D

Noen som vet noe om svangerskap "går i arv"? Kommer mitt svangerskap til å bli relativt likt moren min sitt? :)

Hadde ikke likt svangerskap som mamma sist (Ikke no heller) Men helt lik fødsel, like lenge. Begge 10 dager før. og med en baby på 3030 gram..

Så det er nok noe som går i arv :)

Åååh, hvorfor skal man alltid grue seg sånn til ultralyd? Skal i morgen for kontroll. Er da 12+1. Har jo hatt mange før og alt har vært bra, men fy fasan så redd man skal bli for at alt plutselig er galt. Får bare krysse fingre og tær for at alt er som det skal:)

Har gått igjennom alle babyklær fra den kommende storesøsteren, masse fint og mange gode minner som kom tilbake❤️ Så når jeg har fått kontroll så er det litt lettere å vite hva man trenger til den nye prinsessen som kommer..
Har alt begynt å strikke på 2 bodyer så det skal bli godt å få bekreftet kjønnet på ultralyd om 4 dager :-)

Back
Topp