Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha typisk det der![]()
KyllingwokHva blir det til middag? Jeg sliter med å finne på mat for tiden. Spesielt når vi er syke.
Så braJa ^^ Men hun sovnet til slutt heldigvis![]()

Hehe. Skulle gjerne trent jeg også. Evigheter siden. Helsen stopper meg.Skulle virkelig ha trent litt, siden det er for kaldt til å gå ut på trilletur, men jeg har andre ting å gjøre og.
Nam!Kyllingwok

Jupp det er namNam!
Tror det må stå på planen her på lørdagJupp det er nam
Hehe. Skulle gjerne trent jeg også. Evigheter siden. Helsen stopper meg.
Idag skal vi prøve løktrikset på soverommet til mini. Håper virkelig det virker![]()
Ja. Yngste hoster gjennom hele natten. Så har jeg lest at å ligge en halv løk ved sengen skal hjelpe mot hosten. Tenkte at vi taper jo ingenting på å prøve det hvert fallLøktrikset?
Satser på at ting bedrer seg litt snart, så kan jeg trene styrke igjenIkke bra![]()

Takk det samme.
Middag unnagjort, lekser pågår , mannen kommer hjem om halvannen time, nesten en time før jeg skal være på plass for "styremøte" i forkant av årsmøte/foreldremøte i korpset. Hvor jeg stålsetter meg for å ikke gi etter for "ingen andre vil" og ende som leder av korpset. Jeg kan ingenting om korps og jeg har både telefonvegring og beslutningsvegring og egner meg rett og slett ikke. Styre er greit. Styreleder er ikke greit. Mannen er det i idrettslaget og det kan bli for mye samlet i et hus også.
Noen som vil gjette hvordan det gikk?
Høyst ufrivillig så ble jeg det jaDu ble vel leder?
Det går vel bra, men jeg hadee ikke lyst neiÆsj da![]()