Absoluttvet ventetiden er grufull lang dit så når de ringte sa jeg bare ja uten å høre engang klokkeslett. Jeg måtte bare komme meg dit uansett hva
![]()
Håper det gikk bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absoluttvet ventetiden er grufull lang dit så når de ringte sa jeg bare ja uten å høre engang klokkeslett. Jeg måtte bare komme meg dit uansett hva
![]()
Hehe, joda, men å vaske klær når det egentlig ikke er planlagt. For at hun skal kunne brette når det er annet å gjøre. Og klærene altså enda ikke var brettet i morges.Hurra for brette-hjelp[emoji1][emoji106]
Haha uff nei. Klikker snart. En fisk igjen! Den spiller hard to get gitt! [emoji90]Du burde bli profesjonell grinder![]()
Haha uff nei. Klikker snart. En fisk igjen! Den spiller hard to get gitt! [emoji90]
Eh. Nei! Og der orker jeg ikke starte nå gitt. Må jeg det også ? [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]Har du funnet alle myntene i fontenen i Dalaran da?
Eh. Nei! Og der orker jeg ikke starte nå gitt. Må jeg det også ? [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]
Ble ferdig med fiskemannen på broken shore nå da. Leke og trøya også [emoji23]
Håper det gikk bra
Får man noe av det da?Og den er fullstendig flaks ^^
Gratulerer ! [emoji169]Hurra.. februar ble en fin månedklarte å bli gravid igjen. Nå kan bare våren komme.. Æ gleder mæ
![]()
Skravlestreik?
Jeg har kake, muffins og gele klart. Sva, geleen skal være tog så den må velves.
Jeg har sofaer og bord så godt som klare.
Litt gjenstår på å tømme sjenken som pleier være gavebord, og noe leker fra gulvet burde muligens gjøres noe med. Og oppvasken, den hadde jeg tenkt å ta, men svigermor skal visst. I morgen altså, mens jeg jobber. Og hun som vanligvis er natteravn til en time eller to etter meg var i seng før 23, før 2230 faktisk, til tross for at hun har både hvilt og sovet før i dag, så jeg blir egentlig litt bekymra...
Menmnen, bursdag skal det i alle fall bli. Vi har bikket midtnatt. For sju år siden var det fødsel på gang. For i dag blir min eldste datter sju år. Om seks timer og noen minutter ble hun født. Den eneste av dem som hadee vett til å bli født på morgenen
(01.05, 06.17 og 00.02 har mine barn kommet til verden)
Fineste regndressen og regnkåpen fra memini
Nå blir nevø og niese fineVis vedlegget 245532 Vis vedlegget 245533
Påtide å selge unna endel babyting altså. Minste er ingen liten baby lengre tydeligvis så nå må noen ting vekk![]()
God morgen[emoji173]️
Frøkna er levert på SFO.
Mannen skal hvert øyeblikk dra for å levere Lille U i barnehagen, og har en del ting å gjøre sammen med eldste i dag.
Jeg har huset snart for meg selv.
Takk for detGratulerer med 7 åringen igår!![emoji1][emoji173]️
Egentlig ikke [emoji849]
Hurra.. februar ble en fin månedklarte å bli gravid igjen. Nå kan bare våren komme.. Æ gleder mæ
![]()