Skravletråd februar!

Absolutt :) vet ventetiden er grufull lang dit så når de ringte sa jeg bare ja uten å høre engang klokkeslett. Jeg måtte bare komme meg dit uansett hva :p

Håper det gikk bra

Hurra for brette-hjelp[emoji1][emoji106]
Hehe, joda, men å vaske klær når det egentlig ikke er planlagt. For at hun skal kunne brette når det er annet å gjøre. Og klærene altså enda ikke var brettet i morges.

Men kanskje i dag for jeg satte på en maskin i morges og den ble ferdig etter jeg dro, og hun finner tørkeskapet fullt av tørre klær om hun prøvde å henge den opp. Så det er kanskje.

Har du funnet alle myntene i fontenen i Dalaran da?
Eh. Nei! Og der orker jeg ikke starte nå gitt. Må jeg det også ? [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

Ble ferdig med fiskemannen på broken shore nå da. Leke og trøya også [emoji23]

Eh. Nei! Og der orker jeg ikke starte nå gitt. Må jeg det også ? [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

Ble ferdig med fiskemannen på broken shore nå da. Leke og trøya også [emoji23]

Og den er fullstendig flaks ^^

Fullstendig uvettig tur til sykehuset egentlig. Kun fått konstantert at i tillegg til rygg har jeg og bekkenleddsproblematikk som nok ikke går vekk [emoji849]

Skravlestreik?

Jeg har kake, muffins og gele klart. Sva, geleen skal være tog så den må velves.

Jeg har sofaer og bord så godt som klare.

Litt gjenstår på å tømme sjenken som pleier være gavebord, og noe leker fra gulvet burde muligens gjøres noe med. Og oppvasken, den hadde jeg tenkt å ta, men svigermor skal visst. I morgen altså, mens jeg jobber. Og hun som vanligvis er natteravn til en time eller to etter meg var i seng før 23, før 2230 faktisk, til tross for at hun har både hvilt og sovet før i dag, så jeg blir egentlig litt bekymra...

Menmnen, bursdag skal det i alle fall bli. Vi har bikket midtnatt. For sju år siden var det fødsel på gang. For i dag blir min eldste datter sju år. Om seks timer og noen minutter ble hun født. Den eneste av dem som hadee vett til å bli født på morgenen

(01.05, 06.17 og 00.02 har mine barn kommet til verden)

Gratulerer med 7 åringen igår!![emoji1][emoji173]️

Back
Topp