Skravletråd februar!

Skravlestreik?

Jeg har kake, muffins og gele klart. Sva, geleen skal være tog så den må velves.

Jeg har sofaer og bord så godt som klare.

Litt gjenstår på å tømme sjenken som pleier være gavebord, og noe leker fra gulvet burde muligens gjøres noe med. Og oppvasken, den hadde jeg tenkt å ta, men svigermor skal visst. I morgen altså, mens jeg jobber. Og hun som vanligvis er natteravn til en time eller to etter meg var i seng før 23, før 2230 faktisk, til tross for at hun har både hvilt og sovet før i dag, så jeg blir egentlig litt bekymra...

Menmnen, bursdag skal det i alle fall bli. Vi har bikket midtnatt. For sju år siden var det fødsel på gang. For i dag blir min eldste datter sju år. Om seks timer og noen minutter ble hun født. Den eneste av dem som hadee vett til å bli født på morgenen

(01.05, 06.17 og 00.02 har mine barn kommet til verden)
Gratulerer med 7 åring. Om 10 min ble mi født. Hu blir 12 år nå [emoji16][emoji16][emoji324]
Gratulerer til bursdagbarna [emoji3][emoji322]

Jeg har for mye jeg skal strikke :hilarious:
Holder på med 2 prosjekt, men har garn til 4 prosjekt til, pluss masse garn som kun trenger et mønster ^^

Jeg har for mye jeg skal strikke :hilarious:
Holder på med 2 prosjekt, men har garn til 4 prosjekt til, pluss masse garn som kun trenger et mønster ^^
Hahahaha. Jeg kikka seriøst på garn i dag jeg. Som har så mye [emoji33] Men er til klompelompe babysett da. Tror ikke jeg har garn til det [emoji23]

Hahahaha. Jeg kikka seriøst på garn i dag jeg. Som har så mye [emoji33] Men er til klompelompe babysett da. Tror ikke jeg har garn til det [emoji23]

Var det ikke du som kjøpte garn på salg for en god tid tilbake? Tonnevis med garn?

Mannens ansikt når han så ett bleiekort på bordet...

Priceless!

- Er det noe du har glemt å fortelle meg? Er det noe på gang? :o

Hahahahaha! [emoji23][emoji23][emoji23] Minstejenta fikk det av ei klassevenninne [emoji23][emoji23][emoji23]

Priceless!

- Er det noe du har glemt å fortelle meg? Er det noe på gang? :eek:

Hahahahaha! [emoji23][emoji23][emoji23] Minstejenta fikk det av ei klassevenninne [emoji23][emoji23][emoji23]

Haha, hadde vært en fin måte å si det på da ^^

Priceless!

- Er det noe du har glemt å fortelle meg? Er det noe på gang? :o

Hahah. Fikk han litt panikk for overraskelsesbaby på vei?[emoji85]

Back
Topp