Skravletråd donasjon

Hvordan går sommerferien for dere?
Jeg var hos en privat gynekolog på lørdag, bare for en second opinion. Han mente alt så fint ut, og tok prøver av livmorslimhinnen som vi skulle få svar på om 14 dager. Tipper det er noe ala den endometrietesten til Aleris, selv om jeg ikke tok den de riktige syklusdagene (var syklusdag 5 dette).
Han var veldig behagelig, og kunne ikke se at dette ikke skulle gå. Ble litt beroliget, men kjenner jo samtidig at hjertet likevel synker i brystet når jeg tenker på alle innsettene av fine embryoer som har ført til negative tester. Noe må det jo være?? Om embryoene er så fine så skulle man hvertfall trodd at noen av dem hadde festet seg for en liten periode hvertfall. Blir nesten mer nervøs hvis de ikke finner noe!

Skal på hysteroskopi på Aleris i morgen. Han gynekologen mente at jeg ikke trengte hysteroskopi ut fra hva han kunne se, men nå har jeg jo booket denne timen og tenker det er bedre å utelukke det jeg kan. Så bare gjennomfører den likevel.

Har vært noen litt tunge dager her hjemme i Oslo, vi dro hjem fra Sørlandet siden jeg hadde legetimer både lørdag og i morgen. Klarer ikke helt å slappe av og nyte ferien, og kjenner at jeg virkelig gruer meg til jobb starter opp igjen i august. Gleder meg til jeg får «unnagjort» denne hysteroskopien, så jeg kan legge dette litt bort og prøve å ha litt ferie de siste ukene ❤️
 
Back
Topp