Yey nå begynner pakker å sendes
Gleder meg til å hente
Har hentet 3 stk selv idag[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey nå begynner pakker å sendes
Gleder meg til å hente
Veldig. God kvelds og frokost også da [emoji23]Veldig godt med noe enkelt og![]()
Syr du og?![]()
Veldig godt uansett [emoji7]Hjemmelaget pizza her. Men pizza ja
Tvitvi for du får det til [emoji1]Da blir vårt besøk en dag ekstra siden den andre søster med familie kom også idag. Kjenner jeg trenger en dag stille.
Prøve å få dratt på kafe i morgen formiddag. Alene. Med venninnene før de reiser tilbake til studier i sør.
Erter søstra mi når hu ringer og fortelle rom alt stoffet hu har fått tak i. Til tider høres det ut som noe annet. Hu syr også daIkke den verste galskapen man kan ha[emoji23]
Fant du noe idag?[emoji1]
Så myyye snø
Her er det meste når vi bor sentralt i en såpass stor by HeheWow da [emoji33] Imponerende. Eneste pizzasjappa som er her da [emoji23] Ikke så mye ymse å velge mellom gitt.
Mhm såvidt latt meg begynne flette nåJupp synes det
Påtur hjem fra senteret. Masse folk. Vond rygg. Så klarer ikke mer.
Iskaldt her og. -17 grader :S
Veldig gøyHåper dere har hatt det koselig idag[emoji2]
Jeg ogsåElsker å vente på pakker jeg![]()
Det var søkt tillatelse fra politi og brannvesen som var innvilget.
Hyggelig greie hvor det ble spredt info i bygda så den som ville kunne komme og se og delt ut liste over hva som ble skutt opp i hvilken rekkefølge så man mer "vet hva man kjøper" dersom man kjøper av dem, så selvsagt dels et reklamestunt også, men like mye "vite hva man selger". Jeg ble liggende i senga med lillemor som ble litt urolig, men fikk da også observert hunden som følte seg alene hjemme og ikke reagerte nevneverdig. En liten runde med piping, men for det meste lå hun stille under trappa uten å bry seg (pipe litt gjør hun av og til. tror ikke det var relatert til fyrverkeriet.
Vi vurderer nemlig å la henne være alene hjemme på nyttårsaften. Hun er gammel og tunghørt og har aldri brydd seg nevneverdig om raketter, har tidvis vært med ut ved midtnatt også på den tiden hun hørte bedre og mannen tenkte hun kunne reagere inne alene. Det føles litt rart å skulle la henne være alene, men det er vanskelig å ha henne med begge stedene vi vurderer å feire, familie-samlingen inkluderer tre gutter som reagerer astmatisk på hund og er dårlige så det er ikke så aktuelt, da må hun sitte i bilen eller evt vaskerommet til min bror om man blir der. Det andre alternativet er på idrettshuset og der kan vi jo heller ikke ha henne med. Det siste alternativet er selvsagt å være hjemme bare oss, vi har gjort et et år også mener jeg, men det gjør kvelden veldig lang for ungene. Et alternatv er jo idrettshuset og gå hjem og hente henne litt før midnatt og ha henne ute med oss mens vi ser på fyrverkeriet (idrettshuset er 5 minutter å gå hjemmefra og da går man ikke fort.) Men idrettshuset er et mulig litt vanskelig alternativ med tanke på toåringen som skal sove noen timer før rakettene...
Tankeboksen deluxe.
Hatt en fin dag?God kveld snuppa[emoji1]
Etter alt for mange dager uten trening og alt for mye god mat skal det bli fantastisk mer trening i kveld.
Har skiftet til treningstøy nå og venter bare på at Lile U skal legge seg før jeg går ut![]()
Hva da?Har hentet 3 stk selv idag[emoji1]
Så lat man blir etter julas store middager da.
Pizzabakeren i dag gitt. Men guri så godt da [emoji7]
Deilig med noen rolige dagerjobber du mye i jula i år eller?
Stort sett hvert hjemme og slappet av vi og, eller eldste har ikke hvert så mye hjemme da [emoji14]
I leggingen av eldste. Fullt hus med besøk her av ti stykker så ikke så lett å legge når hun heller vil være med alle folkene