Ankurat som hos ossVeldig. Her også. Det kommer alltid frem ei skje og 5 når tallerken nærmer seg tom. Må jo få med hver dråpe [emoji23]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ankurat som hos ossVeldig. Her også. Det kommer alltid frem ei skje og 5 når tallerken nærmer seg tom. Må jo få med hver dråpe [emoji23]

Desverre blir mine somregel ikke så hyggelige som planlagt. Unger hit og dit medfører "kom hjem og spis lunsj" = jeg er ikke sulten. Har spist pepperkake og kokkosmakroner hos kompis.Jepp, digger slike dager[emoji1]
Desverre blir mine somregel ikke så hyggelige som planlagt. Unger hit og dit medfører "kom hjem og spis lunsj" = jeg er ikke sulten. Har spist pepperkake og kokkosmakroner hos kompis.
Og sinna gutt. Sur jente. Blodsukker-humør-kræsj. Lære dem å spille monopoly gamer. Hun er litt ung. Og derved ikke kynisk. Han fatter poenget. Hun taper
Underveis hyler begge, hun fordi hun er nesten tom for penger, han fordi han (som den tredje som havnet i fengsel) ikke hadde skjønt reglene for å komme ut derfra.
Sliten mamma som da både spiller, forklarer og ammer en trøtt toåring....
Det hele multipliseres selvsagt av at vi har svigermor på besøk. Som heldigvis tok med seg yngste på sightseeing i kjelleren og så på snøen på bilene og what-not. Men samtidig eskalerer en del tilfeller ved måltidene ved måten hun takler at de ikke spiser. De kan våre regler. Når hun introduserer andre blir det klinsj.Du har min dypeste medfølelse!
Det hele multipliseres selvsagt av at vi har svigermor på besøk. Som heldigvis tok med seg yngste på sightseeing i kjelleren og så på snøen på bilene og what-not. Men samtidig eskalerer en del tilfeller ved måltidene ved måten hun takler at de ikke spiser. De kan våre regler. Når hun introduserer andre blir det klinsj.
Dette er ikke julen som går inn i minneboken som vår beste, nei. Mer som "vi håper neste år blir noe annet"
Det tror og håper jeg også at det blir. Yngst er et år eldre. Sover forhåpentligvis bedre. Ikke så trøtt og sur. Det blir enten bare oss fem eller mine foreldre her julaften tror jeg, noe som gir en annen ro over det for min del.
Veldig hyggelig å ha besøk altså
Bare. Ja. Slitsomt.
veldig godtGodt da. Spagetti bolognese her
Hehe nei som fryktet![]()
Lyset gikk tidligere, men var på plass igjen etter et par minutter. Etter det har lysene flimret innimellom, jeg håper virkelig at det ikke går igjen. Vi har ribbe I ovnen. På julaften gikk strømmen og ble borte i flere timer. Vi var heldigvis ikke hjemme da!
Mulig det er derfor jeg er syk... en stressende desember... kjente det når roen senket seg på julaften.
Synes faktisk litt synn i meg selv i dag... hehe![]()
Så kjedelig når det er ustabilt[emoji849] dårlig vær hos dere?
Det ble han. Tok med seg rester hjem nå
Spilt ryktet går og uno med han og unga. Så veldig koselig ble det.![]()
Snart middagstid
De er så nydeligeÅhh ja veldigIkke sett før
Så typisk...Mulig det er årsaken ja[emoji20] når man først slapper av...
Det du liker så godtHva sto på menyen idag?[emoji2]
TakkDet er helt lov[emoji12]