Skravletråd Desember

Tenk dere at dere er på juleferie 60 km hjemmefra.
Brått kommer dere på at dere har glemt den største gaven til minste på 2,5 år.

Har på den ene siden lyst til å hente den, på den andre siden, er det verdt stresset, tror ikke han vil merke om en gave mangler..

Det hadde jeg tatt med knusende ro[emoji6]

Holdt på å bli stress og sur stemning. Men da sa jeg ifra at den surmulinga kunne gubben stikke et visst sted og bare gjøre det han lovet. Der jeg satt med en unge i hver arm.

Men men. Blir jul uansett humør da :p

Hehe, sant det[emoji28] god jul Ruli![emoji173]️

Neii:meh: Nå har jeg innstilt meg på å feire julaften med ungene , mannen og svigers og så settes jeg i gang i morgen :happy: En gang måtte det bli igangsetting, så får teste det ut når det blir som det blir :)

Lykke til :)
Jeg har veldig god erfaring med igangsetting, og skal jeg føde igjen så går jeg gjerne den veien :)

Hurra, det har snødd i natt :D
Jeg er trøtt som en strømpe, for lillemor har hadde problemer med å sove i natt. Og mannen har skrudd av varmen på soverommet, så å stå opp var en heller kald fornøyelse. Men det er jul :D

God jul dere :D

Godt å høre, vet ikke hvorfor jeg er så negativ til det :eek: Ut må han jo :happy:

Fordi det finnes så mange skrekkhistorier. Jeg var veldig redd for å bli igangsatt denne gangen, det var som om jeg visste at det ville endre slik. Det gikk kjapt, men det var store sjanser for at det hadde gjort det uansett så det gikk bra.
Men først blir det julefeiring :D

Fordi det finnes så mange skrekkhistorier. Jeg var veldig redd for å bli igangsatt denne gangen, det var som om jeg visste at det ville endre slik. Det gikk kjapt, men det var store sjanser for at det hadde gjort det uansett så det gikk bra.
Men først blir det julefeiring :D
Ja, er nok skrekkhistoriene jeg har fått høre. Ja, blir koselig å feire med ungene og familien:happy: God jul til deg og dine :santa

Back
Topp