Skravletråd Desember

Vaskemaskinen får kjørt seg ja. Det er bonusen med større unger. De som løper på badet og treffer do, eller sover med bøtte i senga.

Jaja.

Svigermor kommer uansett, hun kommer på juleferie, og sier at hun blir ikke så lett smittet så hun er ikke redd. Hun kommer.

Men gave-bytte-selskapet hos min tante kan ikke lillemor være med på. Så noen er hjemme når svigermor kommer om hun skulle komme seg så tidlig avgårde at hun kommer før vi legger ungene (oftest kommer hun mer på natt enn kveld. Det er "bare ett og hitt som skal gjøres før hun starter" og det er jo 40+ mil å kjøre.)

Bra. Hvordan gikk natta? Du hjemme?

God morgen.

Tirsdag.

Jeg har tatt meg en dusj, det trengte jeg. Jeg følte ikke at jeg gikk helt klar av den siste runden oppkast i senga i går kveld, men ikke så definitivt at jeg dusjet da. Jeg var jo slett ikke sikker da på at dette ble siste.

Jeg må dusje i morgen og det må hun også, og skifte på senga igjen. Fastslo jeg. Men jeg vasket håret hennes med klut, trøtt og misfornøyd som hun var ville hun slett ikke dusjes. Og bytt på senga det som måtte, men et håndkle over noe vått beviser at også overmadrassen må vaskes. "når dette er over".

Jenta får vel muligens seg et bad hun. Ettersom hva hun og faren vil, det er han som blir hjemme i dag så blir muligens jeg hjemme i morgen.

Vaske badet inkl skrubbe gulvet sto jo på planen min for i går. Vel. Deler av badet er både vasket og kloret men jeg brukte selvsagt hele kvelden på henne, lå med henne i tilfelle det kom mer, så juleforberedelsene gikk i stå.

Jeg skal dog helt klart vaske og skrubbe hele badet i dag. Og helst brenne mandler som julegaver. Ja. Jaja. Det går vel, eller så får de få noe annet. Vi får se.

Håper du får tid til alt. Gjør du nå ikke det, går det helt sikkert fint med noe annet enn brente mandler :)

God morgen [emoji5]
Planene idag?

Psykolog om en time og fysioterapi senere. Nå er vi på vei til bhg for leverig av eldste. Yngste sover i bilstolen og mannen kjører. Veldig greit å slippe å kjøre selv med denne vonde og støle kroppen

Enn du?

En av de verste nettene på en god stund. Sett bort fra søvnparalyse tiden. Fikk ikke sove før langt etter tre. Det var da jeg sist sjekka klokka. Eldste fikk flere krampeanfall i leggene hvor massasje hjalp heldigvis. Men fant ingen gode stillinger og kunne ikke vri meg i det uendelige. Da ville iallefall ikke jenta sove om jeg hadde holdt på slik. Våken siden seks fullt. Hun måtte jeg vekke halv åtte. Ingen lyst å stå opp og sa nei flere ganger. Men var nesten nødt å starte dagen. Holde på rutinene.

Jupp
Å særdeles lite søvn siste dagene, det hjelper nok ikke på..
Men vært hjemme 3 ganger i høst allerede , ikkr bsre pga meg da men uansett)

Nei lite søvn vet jeg veldig godt ikke gjør noe positivt på formen :/

Tre dager er ikke mye. Og når det ikke bare har vært pga deg heller. Er man dårlig så er man dårllg

God morgen . Blææ den hostet til guttungen har bare blitt verre. Kastet opp i natt pga hoste .

Eldste levert. Yngste sover heldigvis enda i bilen. En time til timen min så får kjøre litt rundt mens hun sover for å bruke litt tid

Nei lite søvn vet jeg veldig godt ikke gjør noe positivt på formen :/

Tre dager er ikke mye. Og når det ikke bare har vært pga deg heller. Er man dårlig så er man dårllg
Ikke tre dager men 3 ganger, mye for meg men får ikke gjort noe med dt

Back
Topp