Skravletråd Desember

Kjøpte togbane som skulle være i julegave. Påbygning til det vi har fra brio og ikea. Har lite og ingen broer eller tuneller og slikt. Så fant billige på biltema.

Klarte ikke vente selv og fant ut hun kunne heller kose seg med det nå siden jula blir full nok av gaver fra andre.

Men elektrisk tok ble hun illsint over. Det skulle da ikke gå av seg selv. Da var jo vitsen borte :p

Hehe, så herlig[emoji28]

Flink du[emoji1]
Har du en god oppskrift??
Nei.
Vanligvis når man lager karameller koker man sirup, sukker og fløte i en halv evighet og brenner det seg starter man på nytt.
Når dråpetesten er riktig tilsetter man smør, rører inn og heller oppi en langpanne dekket med matpapir
Jeg gjorde det mye enklere.
Hadde en del smeltet sukker igjen etter å ha montert pepperkakehusene.
Hadde i en stor klump smør og en dærsj kremfløte, rørte sammen og helte i en langpanne med bakepapir.
Lot det stivne og knakk opp.
Når jeg allerede hadde smeltet sukker tok det med 5 minutter før jeg helte det i langpannen

Bare jeg som ikke liker desember så godt?

Meeen, jeg sitter i sofaen, har ikke pynta til jul med en liten ting engang og koser meg med strikking, popcorn og brus. Ønsker sol og sommer sånn at jeg slipper dyre regninger hos terapeuter på hestene fordi det er så kaldt at de bare stivner. Skal sies at gamlingen er 26 år nå, så han fortjener det ekstra, men fy desember og kulda gjør det dyrt. [emoji28][emoji206]

Oi, ja da er nok ikke kiropraktor noe for deg[emoji12]
Kjedelig med lange ventelister for riktig behandling[emoji20]

Nei er nok ikke det.
Begynt å innse veldig jeg bor feil sted for å få det jeg trenger

Bare jeg som ikke liker desember så godt?

Meeen, jeg sitter i sofaen, har ikke pynta til jul med en liten ting engang og koser meg med strikking, popcorn og brus. Ønsker sol og sommer sånn at jeg slipper dyre regninger hos terapeuter på hestene fordi det er så kaldt at de bare stivner. Skal sies at gamlingen er 26 år nå, så han fortjener det ekstra, men fy desember og kulda gjør det dyrt. [emoji28][emoji206]
26 år er da ingen alder..
Er det gammel må jeg sendes på gamlehjem snart.
Jeg har heldigvis ikke noe problemer med kulden, og er egentlig ganske glad i desember siden det er mye tid med familie, mye lys, mye kos, god stemning +++, men vinteren kan godt være ferdig når jule er over :P

Nja delvis [emoji85] når hun sover er det lettere å klippe det jeg MÅ klippe [emoji85]

Edit: frister med iPad eller rosiner om det trengs, kommer an på humøret [emoji85]

Her har vi prøvd alt du nevner. Men føttene og neglene får vi barr ikke røre

Min gravidehjerne glemmer jo nesten alt! Må ha lister og varsler, og allikevel glemmer jeg ting [emoji85]

What to do? Blir det verre? [emoji28] termin i mars liksom [emoji87]

Det blir verrr [emoji85]

26 år er da ingen alder..
Er det gammel må jeg sendes på gamlehjem snart.
Jeg har heldigvis ikke noe problemer med kulden, og er egentlig ganske glad i desember siden det er mye tid med familie, mye lys, mye kos, god stemning +++, men vinteren kan godt være ferdig når jule er over :P

For en hest er det en veldig god alder [emoji6] de begynner jo å dra på åra allerede i begynnelsen av 20 åra.

Haha, er ikke noe glad i styret rundt jula. Masse stress, gavepress og kulde. Gi meg en god sommer, grilling og bading istedenfor [emoji41]

Back
Topp