Ja det er veldig langt unnaÅhh, 50 mil er lenge å bo fra sin morMen når du først er der så får en sett hverandre mye da, kanskje ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig langt unnaÅhh, 50 mil er lenge å bo fra sin morMen når du først er der så får en sett hverandre mye da, kanskje ?
![]()
Vi har svigers 10 min unna så vi har heldigvis familie nært. Jeg bare kjenner at det av og til hadde vært godt å ha mine nært også, jeg savner å kunne droppe innom på en kopp kaffe hos pappa eller broren min, å gå en kveldstur med mamma osv. Vi er en veldig sammensveisa familie ifht hva svigerfamilien min er, og da blir savnet ekstra stort etter "mine". Nå skal vi heldigvis til min familie i jula så det er ikke så mange dagene før keg ser dem igjen!Vi bodde 37 mil eller hva det var unna mamma lenge. Og end lit lenger til svigers. Vi har fotsatt ca 40 mil til svigers, men jeg har mamma 15-20 minutter unna og det utgjør en stor forskjell både for meg og ungene, og jeg er veldig glad vi tok det valget for en del år siden. Eller rettere sagt, takknemlig for at min mann tok det valget, faktisk for 9 år siden. Det er drøyt 5 år siden vi flyttet, og ca 10 år siden jeg egentlig "ga opp tanken" og tenkte at vi ble boende der vi bodde. Men det var på en trilletur med den lille sønnen vår at mannen lanserte at vi skulle flytte. Det tok noen år å få det praktiske i boks, og enda et barn ble født i mellomtiden, men valget var helt rett for vår familie.
Har dere bodd så langt unna lenge?Min også
Husker det ja.Tiden går jaggu sakte i DPO land ja...
6 DPO... overanalyserer jo alt jeg kjenner...Husker det ja.
Hvor mange DPO er du nå?
Rart med det der, dagene bare forsvinner i hverdagssysler![]()
Håpe det er ferdig ja. Feber nå stakkar.
Tiden går jaggu sakte i DPO land ja...
6 DPOMange dager dpo?
Hehe..6 DPO... overanalyserer jo alt jeg kjenner...
Pakket her også. Må lime igjen kassen når evt alle siste rester som julekort et kommet oppi i morgen. Mannen og lillemor leverer det på posten i morgen når han uansett har en halv dag pappaperm. Bhg stenger kl 12 pga en begravelseAlle julegaver som skal sendes pakket inn og gjort klar. Ut i morgen tidlig å få det ferdig
Når kan du tidligst begynne å teste? Har alt glemt det der..6 DPO![]()
Så godt å få det unna! Jeg sendte den siste pakka på mandagAlle julegaver som skal sendes pakket inn og gjort klar. Ut i morgen tidlig å få det ferdig
Det så godt ut!
Flink du er.Fikk laget konfekt I dag. Aner ikke om den ble noe særlig, for den inneholder diverse nøtter osv. Liker ikke sånt jeg. Sjokoladen i seg selv var veldig god daa
Mandlene er skoldet og, så da blir det å lage marsipan I helgen. Jeg hadde tenkt å blande i appelsinskall, men så får jeg ikke hjelp av mamma likevel så da dropper jeg det. Er bare ekstra arbeid. Får vurdere om jeg skal ha i mandelessens eller noe. Det kan bli litt kjedelig med vanlig marsipan, selv om den er dekket med sjokolade. Lurer på om jeg skal prøve meg på forskjellige sjokolader i år. Hvit sjokolade og mørk sjokolade i tillegg til den vanlige.
Flink du er.
Jeg håper på å få lager oreo-konfekt i helgen med hvit sjokolade på og røde sjokolade hjerter