Det ble en effektiv dag for deg da! Jeg er sykepleier, og akkurat nå er vi fire stk på avdelingen som har permisjon. Vi skulle verken av eller på vakt og ble sittende leeenge![]()
Men så koselig at dere er flere i perm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble en effektiv dag for deg da! Jeg er sykepleier, og akkurat nå er vi fire stk på avdelingen som har permisjon. Vi skulle verken av eller på vakt og ble sittende leeenge![]()
Klem til deg
Huff. Håper dagen ble litt bedre[emoji4]
Det er en som klager og syter og bare møter meg med negativ holdning... ser ikke det positive, bare det negativeHva gjør og sier de?![]()
Så braVar koslig![]()
bor dere nærme hverandre?Hva skjer?Jeg er så drittlei jobben min og de som jobber der... at folk kan være så stygg! *dagens utblåsning*
Jepp... håper det som manglet kommer...Neeivar det julegaver?
Jeg vil kalle det mobbing... og jeg er helt på bunnHva skjer?
Ja da blir det litt ekstra! Barnebursdag? Eller voksenbursdag?Joa, men jeg må få huset klart til bursdag
Ja veldig! Vi prøver å treffes av og til, men det er ikke så lett og blir fort lenge mellom hver gang.Men så koselig at dere er flere i perm![]()
Barn, frøkna fyller 6 på lørdagJa da blir det litt ekstra! Barnebursdag? Eller voksenbursdag?
UffdaJeg vil kalle det mobbing... og jeg er helt på bunn![]()
Spent på natten gitt
Jeg er så drittlei jobben min og de som jobber der... at folk kan være så stygg! *dagens utblåsning*
Mamma bor ca 15 min ifra meg , så rimelig nærmeSå brabor dere nærme hverandre?
Jepp... håper det som manglet kommer...
Sjokoladekaken er ute av ovnen og nå lager jeg risboller![]()
Ja veldig! Vi prøver å treffes av og til, men det er ikke så lett og blir fort lenge mellom hver gang.