Er en del koffein i sort te også
Drikker du det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er en del koffein i sort te også
Det gjør jeg, klarer meg ikke en dag på jobb uten 1-3 store kopper Earl GrayDrikker du det da?
Oh yesÅhh det er skikkelig kaldt!![]()
Det gjør jeg, klarer meg ikke en dag på jobb uten 1-3 store kopper Earl Gray![]()
Gikk det bra i dag? Rakk du kaffen? Vi kom akkurat hjem, lunsjen ble rene barseltreffetTakk takkregner med vi rekker en kopp kaffe om ikke fysio tar mer enn den halvtimen det pleier
kos deg med julelunsj
![]()

Cola inneholder også koffeinJeg kan til nøds drikke grønn te. Men jeg går mye heller for varm sjokoladeDen mangler dog koffeinet ^^
Her også! Mannen har vært ute og hakket og skrapet litt på trappa så vi helst skal slippe klink is av det som i kveld var hsrdtråkket, klissvåt snø....(jeg klarte ikke skape helt ned da jeg måkte og ungene løp opp og ned)Samme som her... så skal det fryse på igjen nå!
En del år siden vi har hatt det så kaldt, tror det var i 2010..Oh yes
Var ute å kastet søppel isted, og var allerede glatt på bakken ... Blir gøy å kjøre i barnehagen i morgenSamme som her... så skal det fryse på igjen nå!
Var ute med salt nå i ste... klink is ute!Her også! Mannen har vært ute og hakket og skrapet litt på trappa så vi helst skal slippe klink is av det som i kveld var hsrdtråkket, klissvåt snø....(jeg klarte ikke skape helt ned da jeg måkte og ungene løp opp og ned)
Ja... skummelt!Var ute å kastet søppel isted, og var allerede glatt på bakken ... Blir gøy å kjøre i barnehagen i morgen![]()
Ja, vi, helst ikke falle nå.. eller kjøre utJa... skummelt!

Var ute med salt nå i ste... klink is ute!
Ofte så kaldt herEn del år siden vi har hatt det så kaldt, tror det var i 2010..
Ååå jaVi har et par poser med noe som ikke er salt men strø av mer miljøvennlige type visstnok, stående på trappa, mannen har strødd med diverse sånt. Det meldes kaldt!
Hvilket minner meg på at jeg tenkte vi kanskje rekker å forsøke oss på islykter denne kuldeperioden. Men det blir visst pluss igjen over helga.
Vår en super presentasjonBle ingen spennende kamp det her
Det var det helt klartVår en super presentasjon![]()