Skravletråd Desember

Jeg er virkelig ikke med om dagen...
Sjekket timeregistreringssystemet på jobb nå nettopp.
Har 8 feriedager igjen i år, og nesten en uke i +tid....

Ser ut som om det blir litt juleferie i år

Det høres det ut som da

Jeg hadde fire eller fem feriedager men ba om at de ble strøket. Det var ferie uten lønn siden jeg ikke jobbet hele året i fjor. Jeg hadde max plusstid også men er vel nede på sånn rundt 3 dager nå. Tar uansett avspasering hele romjula for jeg får fort nok ekstra timer i januar...

Det høres det ut som da

Jeg hadde fire eller fem feriedager men ba om at de ble strøket. Det var ferie uten lønn siden jeg ikke jobbet hele året i fjor. Jeg hadde max plusstid også men er vel nede på sånn rundt 3 dager nå. Tar uansett avspasering hele romjula for jeg får fort nok ekstra timer i januar...
Har 2 eller 3 igjen jeg men uten lønn så blur ikke brukt tenker jeg

Jeg mangler gaven til mannen, og min lillesøster ellers så er jeg ferdig
Min bror har jeg kjøpt til. Men de svarte aldri på hvilken størrelse glass de ønsker seg så jeg kjøpte samme som i fjor (de ønsket jo 12 og fikk fem til jul i fjor) mine foreldre gjorde det samme, så de får seks i år. Men.... De har åpenbart kjøpt selv i løpet av året får når hun svarte mamma Å manglet de et... Jeg har enda ikke fått svar og kommer trolig til å bare gi dem. Så får de bytte idet de vil. Når de ikke kunne svare så!!

Satt på en film men egentlig vurderer jeg å finne frem julepynt
Jeg hadde tenkt å få frem krybbene i dag , men det skal ungene få være med på så jeg tar det i morgen

Det høres det ut som da

Jeg tar også avspassering i romjulen.
Har nå også sendt søknad om fri torsdag og fredag de 2 neste ukene.

Kan overføre 40 + timer og 10 feriedager til neste år, men ser ikke helt vitsen når jeg er så sliten som jeg er nå og har en bursdag jeg skal gjøre huset klar til...

Min bror har jeg kjøpt til. Men de svarte aldri på hvilken størrelse glass de ønsker seg så jeg kjøpte samme som i fjor (de ønsket jo 12 og fikk fem til jul i fjor) mine foreldre gjorde det samme, så de får seks i år. Men.... De har åpenbart kjøpt selv i løpet av året får når hun svarte mamma Å manglet de et... Jeg har enda ikke fått svar og kommer trolig til å bare gi dem. Så får de bytte idet de vil. Når de ikke kunne svare så!!
Jeg vet hva jeg skal kjøpe til de jeg mangler, tar det på nett i morgen

Lillejenta sovnet ikke på puppen I dag. Jeg måtte på do så mannen tok over. Jeg skal bare sette på en klesvask så får. Jeg vel ta turen opp på soverommet igjen.

Lillejenta sovnet ikke på puppen I dag. Jeg måtte på do så mannen tok over. Jeg skal bare sette på en klesvask så får. Jeg vel ta turen opp på soverommet igjen.
For å være helt ærlig så hender det at jeg savner tiden mer bitte liten baby, men savner ikke kveldene :P
Syns det er utrolig deilig når de minste er i seng og sover hele natten

Vært en tur på loftet og hentet ned julepynten som var der
Så koselig.
Sitter og lurer på om jeg skal pynte til jul før eller etter Liv sin bursdag.
For første gang på flere år er jeg i skikkelig julestemning og klør sånn i fingrene for å komme i gang med pyntingen.
På den andre siden, føler liksom jeg bør vente til etter bursdagsfeiringen om en uke

Back
Topp