Skravletråd Desember

God morgen, sover dere alle sammen?

Her sitter jeg i sofaen under et bpledd mens tre unger ser kalender-tv. Eller rett sagt, yngste blir glad av introen til jul i skomakergata og vil sitte med søskenene, men går lei og løper bort ganske fort så hun leker.

God morgen alle sammen[emoji4] Hvordan har natten vært?

Her i hus startet morgningen kl.05.45[emoji42]
Typisk at lillemor skulle våkne så tidlig når vi har en lang og innholdsrik dag idag! Vi skal blant annet på julekonsert, gleder meg sånn[emoji173]️

God morgen.

Jeg har hatt en rat natt. La lillemor sånn litt før åtte. Og sovna. Mannen vekket meg ti og jeg var så trøtt jeg orka ikke så jeg bare kledde av meg under dyna og sov videre. Så i etttiden kom mellomste og ville kose og yngste våkna og mellomste sovna i armkroken min så jeg tilkalte mannen som bar henne inn i sengen sin. Men så fikk ikke jeg sove og lå og hørte på vinden i et par timer før jeg sovnet og mannen la seg i løpet av den tiden og sannelig kom ikke mellomste tilbake i femtiden. Og seks var det morgen.

Og jeg er trøtt og sulten og hele dagen er rar

Her sitter jeg i sofaen under et bpledd mens tre unger ser kalender-tv. Eller rett sagt, yngste blir glad av introen til jul i skomakergata og vil sitte med søskenene, men går lei og løper bort ganske fort så hun leker.
God morgen :)
Vi har nettopp stått opp. Lillejenta ligger og leker seg på gulvet <3 3

Ved tanke på at vi har 3 barn så er det utrolig stille her akkurat nå :rolleyes:
Lurer på hvor lenge det holder

Sitter i sofaen enda. Ser litt film med jenta. Skal snart bort til foreldrene mine en tur på besøk. Komme oss litt ut. Så julebord ikveld

God morgen alle sammen[emoji4] Hvordan har natten vært?

Her i hus startet morgningen kl.05.45[emoji42]
Typisk at lillemor skulle våkne så tidlig når vi har en lang og innholdsrik dag idag! Vi skal blant annet på julekonsert, gleder meg sånn[emoji173]️

Meget urolig natt. Det var tidlig våkne his dere

Back
Topp