Skravletråd Desember

Ja.

I dag er det morgenen som er litt travel. Jeg skal levere fem unger i stedet for tre før 8.30

Vanligvis er målet at mine rekker skolen.

Min svigerinne har tidligvakt før sfo åpner og og bror er bortreist. Så de gjøres klar før hun drar, spiser mens de venter på meg også kjører jeg dem bort på skolen. Jeg antar derved at også de har minst en som ikke går i mørket. Det et 1 og 2 klasse.

Men så skyndet vi oss plutselig så mye at jeg som skal plukke opp dem mellom 8 og 8.15 og derfor planla å komme til bhg ca 7.45 (den er rett ved der min bror bor)

5 barn er sprekt[emoji1] håper alt gikk på skinner!

5 barn er sprekt[emoji1] håper alt gikk på skinner!
Ja, alle levert fint dit de skulle godt før fristen. Det hjalp unektelig at to av dem aldri var hjemme hos oss. Jeg bare plukket dem opp ferdig påkledd og leverte på skolen.

God formiddag damer! Her er frøkna lagt for første duppen og jeg skal helle i meg masse kaffe. Det trengs i dag!

`God morgen :) I dag skal snøen regne bort igjen i Oslo så i dag skal det innekoses så godt som mulig. Kanskje jeg orker å sy overmadrassen til babysenga... må bare rydde litt først... og hvile litt før det :P Er så kjedelig å være høygravid og lite mobil..

Hva brukte dere dagene på når dere hadde permisjon før barnet kom?

De dagene ble tilbrakt sengeliggende og i rullestol :p

Funka dårlig å flytte Julestemningskalenderen til generell.

Enten er den ikke gøy lenger. Eller så er ikke folk interessert der

For det var mere svar på høytid selv om svært få var innom.

Jeg har lest den hver dag men ikke alltid svart. For meg er jul vanskelig og liker den ikke. Så deprresive svar holder jeg meg unna i en så flott kalnder som du har laga :) vært en ide og fått hørt om moderatorene kunne spredt ordet i termingruppene?:)

`God morgen :) I dag skal snøen regne bort igjen i Oslo så i dag skal det innekoses så godt som mulig. Kanskje jeg orker å sy overmadrassen til babysenga... må bare rydde litt først... og hvile litt før det :p Er så kjedelig å være høygravid og lite mobil..

Hva brukte dere dagene på når dere hadde permisjon før barnet kom?
Gjør i grunn ikke så mye, har bare en venninne som er i permisjon men ser ikke henne så mye. Rydder litt, ser på serier/filmer, går en tur - dagene flyr selv om man ikke gjør så mye :p Håper han kommer snart sånn at jeg får mer fornuftig å gjøre :happy:

Jeg har lest den hver dag men ikke alltid svart. For meg er jul vanskelig og liker den ikke. Så deprresive svar holder jeg meg unna i en så flott kalnder som du har laga :) vært en ide og fått hørt om moderatorene kunne spredt ordet i termingruppene?:)
Så tungt å høre at du synes jul er vanskelig. Og da trenger du jo ikke lese om du ikke finner glede i det selvsagt.

For meg er det bare juleglede.

Tamara spredte visst akkurat ordet om luke 7 ser det ut til så jeg håper det kommet mange gode forslag ;-)

Jeg skjønner ikke hva som går av meg om dagen.
Er totalt utslitt

Så tungt å høre at du synes jul er vanskelig. Og da trenger du jo ikke lese om du ikke finner glede i det selvsagt.

For meg er det bare juleglede.

Tamara spredte visst akkurat ordet om luke 7 ser det ut til så jeg håper det kommet mange gode forslag ;-)

Synes det er koselig å lese uansett. For du har lagt arbeid i det :) og sprer god stemning er gøy :)

Bra. Håper du får flere svar og det blir litt mer sett. At flere får litt stemningsglede :)

Jeg finner glede i det altså. Svarer når jeg har noe positivt å komme med. Jul skal bli en god ting til slutt for meg. Men slike ting som beste juleminne eksisterer ikke hos meg, enda. Men for barna mine skal det blir en bra jul ;) synes uansett det er et skikkelig koselig tiltak du har gjort :)

Back
Topp