Guttaug2017
Glad i forumet
Ikke? Vett lite om håndball, kjekt å se på, men å vite hvem som er gode eller ei kan jeg si lite på.Det gjør de sikkert[emoji2] Argentina er ingen trussel[emoji1]
Vett at Norge vinner som regel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke? Vett lite om håndball, kjekt å se på, men å vite hvem som er gode eller ei kan jeg si lite på.Det gjør de sikkert[emoji2] Argentina er ingen trussel[emoji1]
Hu sa klart i fra før vi dro at hu ikke ville se nissen, så vi holdt oss i bakgrunnen. Og det var greit, for hu begynte å grine og si -ikke nissen, ikke nissen.Nei, det er ikke gøy[emoji849]
Slitsomt, hvordan er ørene?Sammeln som her.
Er så lei
Ikke? Vett lite om håndball, kjekt å se på, men å vite hvem som er gode eller ei kan jeg si lite på.
Vett at Norge vinner som regel
Hu sa klart i fra før vi dro at hu ikke ville se nissen, så vi holdt oss i bakgrunnen. Og det var greit, for hu begynte å grine og si -ikke nissen, ikke nissen.
Ja Norge er gode[emoji1] håndball er morsomt, men tror vi har blitt ganske bortskjemt med at vi vinner «hele» tiden[emoji12]
Det er detSå koselig da[emoji173]️
Pyton , men er vandt til detSlitsomt, hvordan er ørene?
Det gjør jeg og i grunn, mange stygge masker[emoji33]Uff da[emoji20] greit å holde deg litt i bakgrunn.. Skjønner godt de synes han er skummel da[emoji38]
Fortsatt masse god bedring [emoji171]Pyton , men er vandt til det
Takk det samme ❤Fortsatt masse god bedring [emoji171]
Bare å starte alt nå[emoji6]
Ser på Doomsday Preppers og de tar jo helt av![]()
Håper du får sove den av deg! Ikke greit med feber og utedagKommet meg i seng, tror jeg har fått feber men satser på jeg sover det av meg.
TV i morgen og utedag ,....
Håndball weee
Takk[emoji173]Takk det samme [emoji173]
Nei der er kjipt i grunnHåper du får sove den av deg! Ikke greit med feber og utedag
Å det er så slitsomt..
Fryser, snufser og sår hals, eneste som mangler nå er en skikkelig forkjølelse[emoji20]