Begge ungene oppmerksomhetssyke så får presse kroppen noen timer til til legging
Håper mannen din ga deg litt avlastning[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge ungene oppmerksomhetssyke så får presse kroppen noen timer til til legging
Prøvde å sove sammen med yngste sin lur. Men alt jeg ble liggende å tenke på var om jeg fikk sydd kjolen ikveld fordi jeg ble brått usikker på om jeg har riktig rosafarge på tråden [emoji23][emoji23]
Kanskje strømhalsbånd hadde vært tingen?
Likte jeg denne posten? Trykket liker nemlig, for jeg var usikker på om jeg hadde trykket liker ikke. Trøtt jeg![]()
Fikk Lillelam votter, mini a ture regnjakke og nameit uv drakt for 400![]()
Haha ^^ Jaja ^^Haha, ja du likte den[emoji1]
Ikke minst da[emoji4]Ja absolutt! Spesielt nå med ei lita ei som er avhengig av rutinene sine..
Slik hadde vi det i flere dager for 3 uker siden.Feberen borte igjen.
Hun får bare sånne blaff av feber. Hadde det i natt sånn i 2-3 tiden men det var borte da vi våknet igjen et par timer senere. (målte ikke i natt, bare kjente at hun var febervarm) hun hadde 38 for et par timer siden og 37,1 nå i kveld.
Vi får se, men jeg antar hun får være hjemme i morgen.
Det kommer plutselig en dag[emoji6] kanskje...Skulle ønske mi likte det. Har så mange barnebøker![]()
Så vondt, men godt du kom på det da. Håpe du får sove i kveld da.Snakk om bortevekk altså.
Sovna på sofaen. Hadde alarm på så unga fikk kveldsmat reminder.
Våkner av alarmen og sier at ungene må kle seg. De må på skolen. Unga svarer at det er søndag. Åja! Hvorfor er jeg enda våken og nede enda svarer jeg. Og går opp på rommet mitt for å sove. Det er jo søndag morgen liksom.
Innså etter noen minutter i senga at det er søndag kveld og jeg skulle si ungene måtte ta kveldsmat nå om de ville. Så gikk ned igjen ja....
Håper mannen din ga deg litt avlastning[emoji4]
Hehe, ikke lett å sove med slike tanker[emoji28]
Det kommer plutselig en dag[emoji6] kanskje...
Vi hadde det vel for ei uke eller to siden ogsåSlik hadde vi det i flere dager for 3 uker siden.
Butikk i Bergen som legges nedOi det var billig[emoji1] hvor da?
Bare å starte alt nå[emoji6]Har yngste på fire mnd snart som er håpet![]()
Slitsomt.Vi hadde det vel for ei uke eller to siden også