Det er det[emoji4] må nok overtale gubben til å dra dit en dag[emoji6]Mhm så mye fint og koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det[emoji4] må nok overtale gubben til å dra dit en dag[emoji6]Mhm så mye fint og koselig![]()
God tur hjem[emoji4]På vei hjem
JaÅåh så herlig :d

Mhm blir detBlir alltid så nyskjerrig da![]()
Hvilken da?Jeg lurer på å ta meg en tur til kjøpesenteret. Nille har tilbud på en enkel julestjerne som jeg kunne tenkt meg.
Uff så kjiptKan virkelig ikke skryte av den. Prøvde å gå ut med eldste å leke litt i snøen for å våkne litt og bevege kroppen. Men kan jo ikke gå tre meter før smertene er store :/
Pakke inn gaverHva var dagens planer?
Hva har dere kjøpt?Mhm blir bra. Var vanskeligere fra oss i år
He he jaKanskje det var meg![]()
Jeg skulle egentlig vært ute en tur med bilen, men jeg tørr ikke kjøre ned bakken her hjemme...Til dere som bor på Østlandet, minner på at det er j**** glatt ute.
Hadde jeg kjørt den andre bilen er jeg temmelig sikker på at jeg hadde støtt parkert i grøften nå..
Heldigvis kjører jeg bilen med 4 hjultrekk og piggdekk....
Har skjult /privat nr nemlig . Men nei har ikke vane å ringe folk om nattenHe he ja
Godt dere har den bilen også daTil dere som bor på Østlandet, minner på at det er j**** glatt ute.
Hadde jeg kjørt den andre bilen er jeg temmelig sikker på at jeg hadde støtt parkert i grøften nå..
Heldigvis kjører jeg bilen med 4 hjultrekk og piggdekk....
Masse god bedring[emoji4]Dagens luke i stemningskalenderen er ute på generell
Jenta jeg skrev om at sov på meg satte seg plutselig opp. Og kastet opp i fanget mitt
Herlig....
På hva da?Jøsses for prisforskjeller
Leker . En bil (Paw patrol ) guttungen får var veldig forskjellPå hva da?