Skravletråd Desember

Det høres ut som en hektisk dag da for de foreldrene som stiller opp om dere er så få
Ja. Blir varm i trøya for å si det slik. Vi er 10 voksne. Barna baker med noen voksne utenom :)

Så dårlig oppmøte. Men vi er gode og effektive alle :)

Skjønner ikke at folk har samvittighet til å ikke stille opp på slik. Håpdr det stiller opp nok så det ikke bare blir stress og mas for dere som er der.
Vi er 10 voksne som styrer. Men nå er gulv, border og mesteparten av stoler på plass. Så da pynt og slikt igjen :) Men dårlig oppmøte ja :(

Får vel kle oss å komme avgårde. Minste skal på speiderjuleverksted mens foreldre klargjør for juletrefesten i morgen med speideren. Ser det er få påmeldte foreldre for den delen da... Håper flere kommer gitt. Om ikke blir det mye jobb for oss.

Spesielt siden det er 200 påmeldte til selve søndagen liksom. Da er det dårlig at man skulker unna i dag
Lykke til

Da var det leggetid, lillemor er våken igjen. Mannen trøster mens jeg går på badet.

Snakkes i morgen. Med andre del av stemingskalenderen og ellers en travel dag.

Gleder meg til å lese kalenderen din[emoji1]

Når tørr humor når toppen. Holdt på å le meg ihjel av samtalen med eldste søss om det ble flere unger [emoji28] sa at arbeidsslusa var stengt for godt så ikke flere unger her.
6c7b741365d19b8128cc28f3fa22e7b7.png
tror jeg kan være overtrøtt [emoji23]

Haha, så artig![emoji23]

Back
Topp