Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaAha... kanskje litt tidlig å håpe ennå da. Men alt kan jo skje![]()

Ville ikke sove, men faren tok han heldigvis en time så det hjalp veldig.Det gjorde jeg sånn i firetiden. Sånn litt etter fem var det klart at denne gangen hadde hun ikke tenkt å sovne igjen. Hun sang og pludret og pekte på faren som sov, pappa sover. Ja pappa sover, det er natt, sa jeg. Hun var ikke særlig opptatt av å sove...
Akkurat når jeg skulle legge meg våkner ungen opp helt tett i nasen. Ikke gøy når de er så små
Naturlig er innafor[emoji1] ikke jern-vann farget[emoji23]
A
Ammer ja. Prøvd morsmelk men bare en gang nå, så prøver igjen om noen timer å håper det hjelper.
Heve hodeenden var lurt, det skulle jeg jo komt på. Er jobdet vi voksne gjør når vi er tette. Får finne fram noen bøker å stable.
Så trøtt! Nå tror jeg faktisk at jeg legger meg! Håper på noen timers søvn i natt. Skal ta et par paracet før jeg legger meg og tenker jeg, Natta dere![]()
Ja det var ikke så lurt her heller, men vanskeig å unngå når sambo jobba til kl 16 og skulle pakke og dusje..![]()
Våkner kl 5 , blæh
Flere tidlig oppe ja zzz. Håpte bursdagsbarnet ville sove lenge jeg. Den gang ei
Andre luke i julestemningskalenderen er ute. Men jeg vet ikke om det er det at ikke så mange er innom der enda, eller at ikke så mange er innom der noen gang, men det er kanskje ikke andre enn dere jeg forteller om det her som leser det da. Jaja. Jeg tenkte det var mer rett å legge der enn på Generell, men det er jo på generell folk er da. Men julestemingen, den er overalt når Tøflus viser Jon Blund altså!
Fått skrudd på tv så ungene kan se litt på barnetv, og da kan jeg og mannen få hvilt oss bitte litt lengreMå være lov i blandt det
La meg i går med litt magevondt og håpte at noe skulle skje, men neida ingen baby i natt
Jaja,er ivertfsll spennende å legge seg om kveldene
![]()
Ifølge fitbiten min har jeg sovet hele 3 timer og 45 min i natt
Håper dette går over snart!
God formiddag[emoji4] en rolig å stille morgen her, med film på tv og fyr i ovnen. Og hele gjengen i pysjen enda[emoji4]
Planer for dagen?
Får vel kle oss å komme avgårde. Minste skal på speiderjuleverksted mens foreldre klargjør for juletrefesten i morgen med speideren. Ser det er få påmeldte foreldre for den delen da... Håper flere kommer gitt. Om ikke blir det mye jobb for oss.
Spesielt siden det er 200 påmeldte til selve søndagen liksom. Da er det dårlig at man skulker unna i dag
Godt å ta det rolig da[emoji4] Hvilken film ser dere?Jenta i pysjen enda. Stille hjemmelørdag. Herslig vær ute og kroppen min har en særdeles dårlig dag. Så vi koser oss med film og smoothie![]()
Skjønner ikke at folk har samvittighet til å ikke stille opp på slik. Håpdr det stiller opp nok så det ikke bare blir stress og mas for dere som er der.Får vel kle oss å komme avgårde. Minste skal på speiderjuleverksted mens foreldre klargjør for juletrefesten i morgen med speideren. Ser det er få påmeldte foreldre for den delen da... Håper flere kommer gitt. Om ikke blir det mye jobb for oss.
Spesielt siden det er 200 påmeldte til selve søndagen liksom. Da er det dårlig at man skulker unna i dag