Skravletråd Desember

Jeg synes alle er så fine [emoji28][emoji28] den nederste fins bare i blå. Men tenkte du den i blå med rosa underdel?
Mulig jeg er dum . Hehe kan man ikke velge mønster også farge ?

Mannen serverte nachos til middag. Baby sover i armkroken min. Beat for beat på TV. En boks fanta exotic. Beina høyt. Nå er det helg si [emoji16]

Det høres ut som en perfekt kveld!

Mulig jeg er dum . Hehe kan man ikke velge mønster også farge ?

Viste deg de stoffene jeg har ikke. Ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett nå [emoji28] men det stoffet nede som er lyseblått med dyr på fins ikke å kjøpe i rosa dessverre. Det fins kun i grått fra produsenten

Viste deg de stoffene jeg har ikke. Ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett nå [emoji28] men det stoffet nede som er lyseblått med dyr på fins ikke å kjøpe i rosa dessverre. Det fins kun i grått fra produsenten
Haha nei . 149CC1FC-BC25-46FE-AB48-A5C40F45B4EB.jpegLiker veldig godt mønsteret her , men ikke så godt blå fargen . Trodde de var uavhengige av hverandre og man kunne ha rosa øverst på kjolen og mønster nede ? :):p

Haha nei . Vis vedlegget 237738Liker veldig godt mønsteret her , men ikke så godt blå fargen . Trodde de var uavhengige av hverandre og man kunne ha rosa øverst på kjolen og mønster nede ? :):p

Ja selvfølgelig :p haha da skjønner jeg deg. Skal stikke ned med en gang på syrommet og ta bilde av et par rosafarger sammen med :)

Sambo prøver å legge lille og jeg ligger henslengt i stolen. Noen som har en julefilm å anbefale? Må ligge på netflix eller viaplay[emoji4]

Mannen serverte nachos til middag. Baby sover i armkroken min. Beat for beat på TV. En boks fanta exotic. Beina høyt. Nå er det helg si [emoji16]

Herlige helg[emoji1]
Jeg har en troika som roper på meg i kjøleskapet![emoji28] bare få alle barna i seng først[emoji85]

30276731fd6b9c28d1927ac162b28eec.jpg

Back
Topp