Er vel detFullt hus hos dere da[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel detFullt hus hos dere da[emoji2]
Cup i morgenJulegrantenning på søndag[emoji1] eneste planen her... Dere da?[emoji2]
Hørtes ut som en veldig koselig og kjekk helg!I morgen skal vi se på juletretenning i nabolaget og på søndag blir det juleverksted med noen venninner og ungene våres , tror det blir en bra helg![]()
Håper detHørtes ut som en veldig koselig og kjekk helg!
Planer for din helg ?Det er det også. Men jeg har noen øvelser jeg kan gjøre, har bare glemt å gjøre dem på en måteHøres ubehagelig ut[emoji13]

Veldig få planer, gjerne litt julehandel og besøke litt besteforeldre. Ellers få huset litt i orden. Alltid litt lettere å rydde og slik når mannen er hjemme.Håper detPlaner for din helg ?
Greit å få gjort litt når mannen er hjemme, jaVeldig få planer, gjerne litt julehandel og besøke litt besteforeldre. Ellers få huset litt i orden. Alltid litt lettere å rydde og slik når mannen er hjemme.
Hva skal dere i helgen da folkens?
Hang du i feil tråd?![emoji1][emoji23]
Oi, det var litt av en forskjell!![emoji15]
Haha[emoji23] glad i å sy ja!
Det syntes nok han også fortjener siden han har vært alene med barna siden søndag [emoji14]Er det å være streng?![emoji28]
Synes du kan ta deg fri i kveld og bli vartet opp i steden[emoji1]
Årets første kalendergave til lillemor ble en hit
Det var et hobbysett med juletrær og tilhørende pynt.
Vi har snø, men har vært dårlig de siste årene.Ikke ofte vi har snø her jeg holder til. Og vist den kommer forsvinner den som regel veldig fort.
Hmm valgets kval . Lurer på nederste . Men med råååsa?
Det var mini i seng, da er det endelig litt tvtid på mor !![]()
I morgen skal vi se på juletretenning i nabolaget og på søndag blir det juleverksted med noen venninner og ungene våres , tror det blir en bra helg![]()