Veldig stort å nei.Ånei![]()
Sitter i kø fremdeles
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig stort å nei.Ånei![]()
Nettopp kommet hjem? Var Krakow bra?Rydder
Pakker ut ting
Æsj, venta lenge?Veldig stort å nei.
Sitter i kø fremdeles
Høres ut som en trivelig biltur da! Kos dere masse hos oldemorJa veldig! Vi har ikke sett oldemor siden dåpen for 1.5 mnd siden så vi gleder oss. Jeg og mannen spiser smahs og synger til radioen, frøkna sover søtt i baksetet. Gjør ikke noe med en totimers kjøretur da
Så fin!Litt større enn jeg trodde
Vis vedlegget 237726
Vi får prøve! Desmeber er travelKlarer dere 10 000 innlegg i denne tråden før neste år da?![]()
Vel, planen var å være på flyplassen 1610...Æsj, venta lenge?
TakkHøres ut som en trivelig biltur da! Kos dere masse hos oldemor![]()
vi koser oss.Å fy.. skal dere reise? Eller hente noen?Vel, planen var å være på flyplassen 1610...
Fint å høreTakkvi koser oss.
Jeg skal hjem etter å ha vært i Trondheim siden søndagÅ fy.. skal dere reise? Eller hente noen?
Vant du den? Så gøy! Jeg vant tøybleie, alsri vunnet noe før i hele mitt liv (helt seriøst), så jeg er superhappy!Fødselsplakat![]()
Vant du den? Så gøy! Jeg vant tøybleie, alsri vunnet noe før i hele mitt liv (helt seriøst), så jeg er superhappy!Fødselsplakat![]()
Uff, syke barn er ikke kjekt. Hva har dere fylt hjemmedagen med?Desemner starter med hjemmedag med frøken som hadde feber og vondt øre i går ettermiddag. Heldigvis bedre i dag [emoji4]
Får håpe du rekker flyet nå daJeg skal hjem etter å ha vært i Trondheim siden søndag
Innsjekk er stengt nå og jeg er ikke på flyplassen enda..Får håpe du rekker flyet nå da![]()
Åh, så dritt! Vet dere hva som er grunnen til køen?Innsjekk er stengt nå og jeg er ikke på flyplassen enda..
Var en tunell som var stengt.Åh, så dritt! Vet dere hva som er grunnen til køen?
Svaret kom jo i andre tråden . Hun er 92 i str nåBare jeg som hater kulda.![]()