Skravletråd :D

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Lager en liten skraveltråd for å få opp stemninga jeg[:)]

Alt bra med alle?
Hva koser dere, dere med i kveld?
Hva bringer uken?
Hvordan er det med de søte små? [:)]

Alt bra med alle? Så der.
Hva koser dere, dere med i kveld? Jeg har sjokoladekake i ovnen og Vålerenga på TV`en
Hva bringer uken? Psykolog, 8mnd. kontroll, kanskje Sverige med mamma.
Hvordan er det med de søte små? Very very good I think. Han var litt sur før han sovnet men ellers vært blid. Også får jeg nesten til to dupper om dagen! Prøvde på det tidligere men det gikk i to dager før han skulle sove etter en time og sånt. Ble litt frustrert men nå har det komm ut hvertfall ei tann så da...kan ha vært den som har gjort det[8D]

Heia!
Jeg har en g som streiker innimellom, tulla er lagt, jeg skal kose meg med karamellpudding, går på 3. uka med forkjølelse([:'(]) Sambo er å trener med en kammerat...
I morra har jeg fri, og skal SHOPPE litt tenkte jeg...

I dag har vi rydda og vaska litt i leiligheten! DIGG!

Dere da? [:)]

Alt bra med alle? - Med meg er det kjempebra, stortrives i nyleiligheten[:)]

Hva koser dere, dere med i kveld? - Stratos og brus og en koselig film på tv[:)]

Hva bringer uken? - Tja...si det.. Finne på noe gøy med snuppen kanskje.. Sy gardiner og vaske flere klær og hus [8D]

Hvordan er det med de søte små? [:)] - Snuppen har ikke hatt det så bra de siste dagene, veldig sår stump som plager han[:(][:(] Men humøret er bra en god stund innimellom da[:)]

Så koselig av deg snuppa![:)]

Alt bra med alle? Sånn passe egentlig.. Ikke helt i form[&o]
Hva koser dere, dere med i kveld? Jeg lager lasagne nå[:)] Å så etterpå blir det muligens sjokolade og potetgull[:)]
Hva bringer uken? Aner ikke[:)] På onsdag skal jeg på treff hos leo_mor/Sexymortil2[:)]
Hvordan er det med de søte små? Han er ikke helt i form[&o] Har ikke feber.. Men han spiser ikke mye, vil ikke ha så mye vann som han pleier, slapp og sutrete..

Alt bra med alle? Her er alt bare bra, bare bittelitt vondt i halsen..

Hva koser dere, dere med i kveld? Koser meg med tv og pc [:)] Savner kjæresten som er på jakt på Sunnmøre, kommer hjem på tirsdag [:D][:D]

Hva bringer uken? Min kjære kommer hjem på TIRSDAG, på onsdag skal vi feire bonussønnen min med 9års dagen og 11viltre gutter! (Men det blir pølser og sjokoladekake da) [;)][;)]

Hvordan er det med de søte små? Bare bra her! To tenner nede har kommet opp, hun klager ikke lenger, har krabbet for første gang i dag - mamma ble GLAD [:D][:D]

Jeg sitter og venter på mannen min <3 Han har vært borte siden onsdag. Og jeg har vært syk, så det har vært litt tungt med to barn og febersyk mamma. Men er i fin form igjen nå[:D]

Eldste ligger på sofaen å sover, for hun ville vente på pappa. Er litt usikker på utfallet av dette forsøket, for hun har sovet siden kl 17[8|] og hver gang jeg prøver å vekke henne bare fader hun vekk igjen.

Nå kom han [:D]

Lager en liten skraveltråd for å få opp stemninga jeg[:)] - Den er goood[:)]

Alt bra med alle? - Ja, kan ikke klage[;)]
Hva koser dere, dere med i kveld? - Sitter faktisk og knasker på en gulrot[8D] også har jeg cola da[;)]
Hva bringer uken? Gubben har pappaperm, så vi skal kose oss, pakke til flytting, Odin skal være hos mimmi og bæste så vi får gjort noe kos alene sammen en dag tenkte jeg[:)] Også det vanlige med husvask, klesvask, rydding osv...
Hvordan er det med de søte små? [:)] Bare bra, uten at han er en propell/apekatt/bavian når han legger seg...brukte bare 1 time og 45 min på å sovne i kveld. Jippi...

Alt bra med alle? ALt er kjempe bra
Hva koser dere, dere med i kveld? Pizza og sjokolade og sambo koser seg med fotball mens jeg sitter her. Tenkte jeg skulle ordne litt med bilder etter hvert.
Hva bringer uken? Jobbing. Skal begynne på jobb igjen i morgen natt.
Hvordan er det med de søte små? [:)] Kjempe bra. I dag har lille gutt satt seg opp selv, lagt seg ned på magen fra sitte stilling og reist seg fra sitte stilling til stå stilling. Også har den første tanna dukket opp[:D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Alt bra med alle?
Hva koser dere, dere med i kveld?
Hva bringer uken?
Hvordan er det med de søte små? [:)]

Her står alt bra til, med unntak av mannens snev av influensa (alle vet at menn blir "supersyke", han er intet unntak [8D])
Vi har vært i fireårsdag og spist rosa bløtkake - ja, kaken altså, ikke bare fyllet!
Nå koser meg med Cola Zero, men har ikke spist middag så må finne på noe ekstra godt til kvelds... (er vel på tide snart..)
I uka som kommer blir jeg alene med ungene og har planlagt tur til svømmehallen. I tillegg skal jeg male en kommode og prøve å få klipt håret til meg og snuppa. Ellers får jeg besøk av svigers og svigerinna mi når det nærmer seg helga.
Begge søte små sover godt og vi har hatt ei kjempefin helg! [:D]

Alt bra med alle? Her står alt bare bra til  [:D]

Hva koser dere, dere med i kveld?  I kveld har vi holdt på på rommet til Lille putten. Pusset sparkel og malt taket.. Og no True Blood [;)]

Hva bringer uken?  I morgen skal vi på helsestasjon på barseltreff. gleder meg da det er en ny gruppe for oss etter vi flyttet. Gleder meg og til å se hvor stor lille putten har blitt. Har ikke vært på helsestasjon siden juni [&:]
Ellers er det jobb. en senvakt og to tidligvakter. Der etter fri i 3 uker [:D]

Hvordan er det med de søte små?  Lille Putten vil jeg tro har det bra. Driver å får to tenner til nå, men lite plager heldigvis. I dag har han nytt verden fra ryggen til mammaen sin. Er så godt å sitte der at han sovner [8D]

WOOOHO!
Nå kosær vi vårs med pottis og dipp! Han drikker cola, og jeg nyter en nydelig kald, grønn tropo! [8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Alt bra med alle? Jepp, alt berre bra her[;)]
Hva koser dere, dere med i kveld? Sjokoladebollar som me bakte i går. Fekk ikkje ligge lenge i frysen nei....
Hva bringer uken? Trilletur med ei veninne kvar morgon dersom det passar for begge, og utenom det er det ingenting som er bestemt enda.
Hvordan er det med de søte små? [:)] Her går det heilt som vanleg med vesla.

Så koselig [:D]

Alt bra med alle? Alt er knallbra. Veldig fornøyd i dag. Funnet mange nye turruter her i nærmiljøet som jeg gleder meg til å gå/løpe til uka [:)]

Hva koser dere, dere med i kveld? Jeg unnet meg en Kindersjokolade etter laaang tur

Hva bringer uken? Sambo har friuke YEY!!! Så bare kos. Får besøk av lillegutts oldeforeldre på tirsdag, tannlegen igjen på onsdagen og kanskje treff med ei herlig venninne, uka avsluttes med konfirmasjon av min fetter

Hvordan er det med de søte små? BRA! Veldig bra faktisk. Har vært gjennom ett tannhelvete med guttungen de siste ukene, men helga har vært strålende, med en gutt som våkner med latter. Så herlig. Får ivareta disse dagene, snart kommer flere tenner *huff*

Alt bra med alle? Her går det kjempe bra for tiden[:D]
Hva koser dere, dere med i kveld? Kvikk lunsj sjokolade
Hva bringer uken? Lege time, 9mnd kontroll, pakking, rydding osv...Hvordan er det med de søte små? Litt små forskjøla men han er i kjempe humør for tiden

Back
Topp