Skravletråd AUGUST!

Her er det skjeldent det er så tidlig[emoji28] pleier å være morran mellom halv 7 og 8.
Skjønner godt du blir oppspist av deg[emoji17] men så godt hun er justerbar da[emoji4]
Vi skal også i bursdag[emoji4] første barnebursdag for snuppa, alle i bhg var invitert.
Utfordringen har nok vært at hun sovner mellom 18 og 19 etter bhg. Såååå sliten. Og da våkner man gjerne tidlig også [emoji14] Så på lørdag la vi 20, og hun sov til 7.30 tror jeg. Deilig. Og fint at hun tar igjen de timene hun legger seg senere, hvis ikke hadde det jo ikke gått :)

Så spennende med barnebursdag for første gang :D

Uff altså , ønsker du blir bedre snart
Ja, håper på gladnyheter etter samtale på Riksen. Blitt flinkere til å ta det med ro og begrense meg også, så jeg får litt bedre dager.

Hvordan er det med deg om dagen da Kengu?

Det var det;) vært heldig der og funnet meg en som er glad i og ikke minst flink til å lage mat:D så nå står han og fikser medisterkaker:angelic:
Takk for det:)

Høres ut som en perfekt mann![emoji1][emoji122]
Si ifra om du blir lei av ham![emoji28]

Jo. Men det var ikke noe i helga med det da.

Men jeg ble med i svømmehallen, yngstemor var hos mamma og pappa så da tok jeg mellomste i garderoben, men i alle fall noen ganger må det bli sånn at mannen tar begge i herregarderoben og jeg er hjemme. F.eks den helga vi er barnevakt....

Godt med en tur i svømmehallen[emoji2]
Jeg har ofte med meg gutta i jentegarderoben[emoji4] sånn må det jo bare bli..

Utfordringen har nok vært at hun sovner mellom 18 og 19 etter bhg. Såååå sliten. Og da våkner man gjerne tidlig også [emoji14] Så på lørdag la vi 20, og hun sov til 7.30 tror jeg. Deilig. Og fint at hun tar igjen de timene hun legger seg senere, hvis ikke hadde det jo ikke gått :)

Så spennende med barnebursdag for første gang :D

Her er det og natta mellom 18.30 og 19. Blir det senere så har vi det gående i flere timer ratt[emoji85] så godt da hu kan flyttes slik. Men ser jo problemet i uka.
Det var stor stas, men mamma måtte være med over alt[emoji28]

Uff og uff. Da er mannen avgårde og jeg og jentene alene hjemme til fredag :D Senga for meg selv [emoji7] Tv og middagsvalg for bare oss. Kommer nok til å savne han også men [emoji14] Litt digg :D

Alltid godt å være litt alene også[emoji1]
Hva skal mannen?

En vellykket familiedag er over! Fryseren er fylt opp med kake rester, og oppvasken venter til i morgen[emoji85]

Frøkna ba selv om å snart få legge seg mens ho så på barne tv[emoji28][emoji12] nå gjenstår bare feiring i bhg på torsdag. Det tror jeg ho gleder seg mest til. For de to andre kronene fra tidligere går ho stadig å ser på, og venter på å få en til

Så bra dere hadde en fin dag[emoji1]
Blir stas å gjøre krone-samlingen komplett vettu[emoji1][emoji173]️

Godt med en tur i svømmehallen[emoji2]
Jeg har ofte med meg gutta i jentegarderoben[emoji4] sånn må det jo bare bli..
Det er grenser for hvor langt opp i alder det anses som greit, men mellomste er under den grensen en stund enda og på kurs anses det trolig som ok litt lenger enn vanlig åpningstider ser det ut til. Foreldrene skifter jo ikke da, bare ungene, så sånnsett burde mor med to gutter kunne gå i guttegarderoben. Men det gjør man ikke.

Her er det og natta mellom 18.30 og 19. Blir det senere så har vi det gående i flere timer ratt[emoji85] så godt da hu kan flyttes slik. Men ser jo problemet i uka.
Det var stor stas, men mamma måtte være med over alt[emoji28]
Deilig med så mange timer søvn da :D Ja her og blir det vanskelig. Må legge så fort hun er trøtt. Hun er søt, går til soveromsdøra og sier melk. Og sove. Da er hun bra sliten [emoji14]

Deilig med så mange timer søvn da :D Ja her og blir det vanskelig. Må legge så fort hun er trøtt. Hun er søt, går til soveromsdøra og sier melk. Og sove. Da er hun bra sliten [emoji14]

Gromming[emoji7] da er det bare å legge[emoji4] slitsomt med overtrøtte barn[emoji85]

Gromming[emoji7] da er det bare å legge[emoji4] slitsomt med overtrøtte barn[emoji85]
Ja da blir jeg så glad, for hun synes visst det er helt greit å legge seg til tider [emoji14] Ja overtrøtt barn kan være en prøvelse [emoji23]

Uff så trist
Ingenting som kan gjøres?

Han strever jo med de sosiale kodene...og ingen velger å være sammen med ham[emoji20] barn kan jo ikke tvinges..
Vi prøver å legge til rette, men han trekker seg unna, bare observerer de andre[emoji20]
Håper at medisinene kan endre noe, men ikke merket noe ennå..

Han strever jo med de sosiale kodene...og ingen velger å være sammen med ham[emoji20] barn kan jo ikke tvinges..
Vi prøver å legge til rette, men han trekker seg unna, bare observerer de andre[emoji20]
Håper at medisinene kan endre noe, men ikke merket noe ennå..
Vanskelig [emoji171] Jeg håper det blir bedre med tiden. Klem til dere [emoji171]

Back
Topp