Skravletråd AUGUST!

Her er et argumentert med at man kan ikke lovlig sette opp tabell så da spilles heller ikke serie (vel, man kan jo fint spille serie og la være å telle resultatene akkruat som i disse kampene antar jeg) men det arrangeres altså ikke serie, det arrangeres miniturneringer hvor de som da er i samme gruppe veksler på å ha slike turnering så de på et vis spiler seriekampene sine komprimert over noen helger.
Ja her er det ikke noen tabell, kommer neste år det

Takk. Håper jeg også :D I morgen blir det ikke søvn. Eneste som er hjemme. Så må kjøre farmor til sykehus på kontroll. Men ikke særlig planer ellers gitt :)

Så krysser fingre for å sovne raskt :)

Så snill du er da[emoji4]
Satser på at du gjør det![emoji4]

Så snill du er da[emoji4]
Satser på at du gjør det![emoji4]
Noe må man hjelpe med :) Hu gleda seg da. Da kunne vi svippe innom en kafe også. Funderer på å ta hu med til en kafe med garn da [emoji14]

Gøy å se serie på viaplay når den må laste så ofte. Hakkeshit [emoji90]

En fordel det ja.

Han har jo et par kompiser i trinnet under da, og det er ikke verdens undergang det, men greit å ha noen i klassen også (8. klasse kan bli kjedelig uten...) og ikke minste det å rett og slett være en del av gruppen i klassen

Veldig viktig[emoji4]
Min eldste har dessverre falt utenfor i klassen[emoji20] ingen venner...og da mener jeg ingen! Alene hvert friminutt...[emoji20]
River i hjertet mitt..

I rekken av "hverdagen faller på plass" men også i rekken "hektiske helger" får ungene muligens plass på svømmekurs fra i morgen. Det begynte i dag og er lørdag og søndag ettermiddag sånn hele høsten, men med fortløpende opptak ettersom unger flyttes oppover i gradene. Vi sto ikke på offisiell venteliste, men jeg har vært i kontant emd hun som styrer det ang mulighetene (spurte egentlig når neste kurs er, siden jeg ikke visste det var fortløpende opptak) Nå gikk tilbudet frst til dem på venteliste, men om de ikke kan så kan våre unger få plass. Og det er jo kjempefint om de kan, for de trenger definitivt å lære å svømme disse ungene mine

Svømmekurs er viktig[emoji1] flott med et slikt tilbud!

Veldig viktig[emoji4]
Min eldste har dessverre falt utenfor i klassen[emoji20] ingen venner...og da mener jeg ingen! Alene hvert friminutt...[emoji20]
River i hjertet mitt..
Så vondt!

Svømmekurs er viktig[emoji1] flott med et slikt tilbud!
Dyrt, men viktig så dettr må vi bare gjennomføre for vi har ikke klart å lære dem det på annet vis.

Back
Topp