Skravletråd AUGUST!

Hipp hurra for en god dag [emoji169] Så gøy og herlig for vesla [emoji169]

Ho var så i 100... fikk alt ho ønsket seg og litt til

Blinkesko, lilla og grønn klokke(hvordan mamma fant det aner jeg ikke) diskokule, frost ting - dynetrekk, puslespill, memo spill, armebånd, dukker og matboks.... barbie dukker, pysjheltene figurer, pawpatrol figurer... herregud hvor mye den jenta fikk!!

Ja. Har ikke den problematikken jeg. Eldste er så stor at hu sykler til alt sitt selv. Så da er det kun minstemor på 6.5 år og hjelpe egentlig. Ganske enkelt da :)

Gjør det enklere det ja, Bare de to eldste hadde vært lettere. Det er yngstemor som "velter lasset", men jeg angrer ikke et sekund på at vi fikk henne, bare av og til tenker jeg det blir lettere om et par år

Her er det to treninger
1 kamp
+en kamp til når han blir tatt ut på det beste laget( rullerer hver uke)

Din er jo eldre og har faste kamper, sånn er det jo ikke for disse, de spiller ikke serie, derav disse helgene med minitureringer. Derav denne litt intense helgen når hun har hatt tre kamper og han fire, hun en bursdag og begge altså svømmekurs.

Men hey, lærer de å svømme er det jo såååå verd å binde helgene på denne måten

Ja [emoji14] Haha. Uff. Folk syns jeg er rar som liker alenetid altså. Er jo ikke alene. Har jo unga. Men å ta alle valg for middag og ansvar for å få barn på aktiviteter alene. Nei da er man visst rar når man liker slikt [emoji23]
Jeg er motsatt av deg
Får ikke sovet når mannen er borte

Din er jo eldre og har faste kamper, sånn er det jo ikke for disse, de spiller ikke serie, derav disse helgene med minitureringer. Derav denne litt intense helgen når hun har hatt tre kamper og han fire, hun en bursdag og begge altså svømmekurs.

Men hey, lærer de å svømme er det jo såååå verd å binde helgene på denne måten
Stor forskjell min har jo spilt serie 1.klasse

Drømmen min (som oppfylles 15-17.sep) er å ha hele helgen alene! Uten mann og datter.... jeg gleder meg sååå!!!!!
Det vil jeg også [emoji23][emoji7]

Så herlig !

Ho var så i 100... fikk alt ho ønsket seg og litt til

Blinkesko, lilla og grønn klokke(hvordan mamma fant det aner jeg ikke) diskokule, frost ting - dynetrekk, puslespill, memo spill, armebånd, dukker og matboks.... barbie dukker, pysjheltene figurer, pawpatrol figurer... herregud hvor mye den jenta fikk!!
Så heldig [emoji7][emoji7]

Det vil jeg også [emoji23][emoji7]

Så herlig !

Starter helgen med å dra til Oslo å handle garn og strikke på cafe med venninne! I ender sikkert med å stryke klær til kl 2 om natta som sist jeg hadde helgen alene

Gjør det enklere det ja, Bare de to eldste hadde vært lettere. Det er yngstemor som "velter lasset", men jeg angrer ikke et sekund på at vi fikk henne, bare av og til tenker jeg det blir lettere om et par år
Ikke sant. De blir eldre de minste også :D Og da er hverdagen atter en gang forandra. Men da er vel helst de store så store at man er redd for å slippe de ut når fester og alt kommer på planen [emoji33][emoji23]

Det er hver sin tid for alt

Stor forskjell min har jo spilt serie 1.klasse

Her er et argumentert med at man kan ikke lovlig sette opp tabell så da spilles heller ikke serie (vel, man kan jo fint spille serie og la være å telle resultatene akkruat som i disse kampene antar jeg) men det arrangeres altså ikke serie, det arrangeres miniturneringer hvor de som da er i samme gruppe veksler på å ha slike turnering så de på et vis spiler seriekampene sine komprimert over noen helger.

Ikke sant. De blir eldre de minste også :D Og da er hverdagen atter en gang forandra. Men da er vel helst de store så store at man er redd for å slippe de ut når fester og alt kommer på planen [emoji33][emoji23]

Det er hver sin tid for alt

Det er en tid for alt. Men vi får ta det som det kommer

Back
Topp