Skravletråd AUGUST!

Våknet kl 5, tror det blir en blund senere i dag
Først må jeg legge på plass det jeg handlet i går, legge ut noen jakker for salg, legge sammen rent tøy

Her er det båtpoteter i ovnen, kyllinglår i ovnen, bernaisesaus på toppen og salat med hodekål, reven gulrot, tomat, rødløk, agurk, mais og ananas klart :)

15 min til alt er ferdig. Bra. Skrubbsulten [emoji23]

Hørtes nydelig ut[emoji1]

Takk[emoji4] mørk blond isj. Er noen år siden jeg har hatt orginal fargen.
Jeg føler meg litt uvanlig. Jeg har aldri hatt noe annet enn originalen. Dvs, skiftet farge har jeg, men naturlig. (blondine som barn. Brunt nå)

Ja er vel i grunn det, litt mye som skjer men det går seg vel til

Der da?
Hva da?:) om du vil si såklart. Joda, var på sykehuset i går . Konisering , alvorlige celleforandringer så nå venter vi på svar. Maks 4 uker, helst før. Formen fin den , litt mensmurringer i går bare . Her er pakkedag i dag. Nydelig vær så tenker vi må komme oss på tur i skogen også

Hva da?:) om du vil si såklart. Joda, var på sykehuset i går . Konisering , alvorlige celleforandringer så nå venter vi på svar. Maks 4 uker, helst før. Formen fin den , litt mensmurringer i går bare . Her er pakkedag i dag. Nydelig vær så tenker vi må komme oss på tur i skogen også
Oj såpass ja, de ukene er lange...

Har vel sagt litt men ikke alt
Venninne mistet samboeren sin i flyulykken i Holmestrand
Min nydelige lille nevø kom ut med downs syndom og ganespalte ( ble sjekket for downs under svangerskapet) så det ble et sjokk for foreldre, de lå 2 uker på nyfødt intensiv..

+++
Alltid noe

Oj såpass ja, de ukene er lange...

Har vel sagt litt men ikke alt
Venninne mistet samboeren sin i flyulykken i Holmestrand
Min nydelige lille nevø kom ut med downs syndom og ganespalte ( ble sjekket for downs under svangerskapet) så det ble et sjokk for foreldre, de lå 2 uker på nyfødt intensiv..

+++
Alltid noe
Ja det er de . Huff så tragisk med din vennines samboer. Hvordan går det med henne ? Må ha vært litt av et sjokk for foreldrene kan jeg tro da ja. Hvordan takler de det? Kjenner mange med downs som har gode liv og er lykkelige :)

Ja det er de . Huff så tragisk med din vennines samboer. Hvordan går det med henne ? Må ha vært litt av et sjokk for foreldrene kan jeg tro da ja. Hvordan takler de det? Kjenner mange med downs som har gode liv og er lykkelige :)
Har ikke snakket med henne så mye, mye som skjer rundt de så vil ikke mase

Stort sjokk Ja, det går seg til etterhvert men foreløbig er det veldig tøft så vi får bare være flinke og støtte opp

Invitert bort til søster for noen drinker. Vil veldig det da. Slappe av i sofaen der liksom.

Greit nok det. Kjøpte inn noen.
Spør mannen. Men han skulle hvertfall kjøre mctur først for var jo sol. Greit. Så da skulle han tenke på det.

Imens steller jeg meg helt klar gitt [emoji23] Sånn om han sier ok det passa ganske greit. Spørs hvor lang tur han tar liksom [emoji14]

Men jeg er klar hvertfall da [emoji23]

Håper du hadde en koselig kveld[emoji1]

Back
Topp