Skravletråd AUGUST!

Det syns jeg han bør si ja til[emoji4] Det synes jeg du fortjener[emoji8]
Tror han gjør det. Spørs hvor sen han blir. Han hadde lyst å kjøre seg langtur. Men håper han tar til vett. Jeg er ferdig dusja, kledd og sminka. Mangler kun håret [emoji23]

Og vi skal ikke noe i morgen heller. Tenkte Kongeparken. Men var meldt sol søndag. Så heller da tenker vi :)

Syns også jeg fortjener det [emoji8][emoji8]

Tror han gjør det. Spørs hvor sen han blir. Han hadde lyst å kjøre seg langtur. Men håper han tar til vett. Jeg er ferdig dusja, kledd og sminka. Mangler kun håret [emoji23]

Og vi skal ikke noe i morgen heller. Tenkte Kongeparken. Men var meldt sol søndag. Så heller da tenker vi :)

Syns også jeg fortjener det [emoji8][emoji8]

Krysser fingrene for at han snart er hjemme igjen[emoji4]

God morgen og god lørdag. Håper alle får en strålende dag :D

God morgen! Elsker at babyen sover godt og lenge mellom amming på natta. Nå etter siste amming er jeg uthvilt og baby sover videre på brystet mitt. Luksus! Forventer ikke at det skal vare så jeg nyter hvert sekund [emoji28]

Hørtes herlig ut[emoji7] bare å nyte!

Det er så deilig med alt som er gjort. Ligger syk på sofaen og krysser av på listene mine alt vi allerede har fått gjort av oppussing og alt vi har fått tak i til babyen :happy:

Er bare 21+4 idag men syns dagene går så fort :D

Fint å være i rute[emoji2]
God bedring!

Juhu. Da har jeg sendt litt sms frem og tilbake med spillelærern til eldste og får avklart at hun hadde sendt en mail til min mann 21.8 som var blitt definert som spam så vi fikk ikke med oss foreldremøte i går men han fikk spilletimer mandager 1320 og han har undervisning til 1315 så det et jo helt perfekt siden spilletimene er på skolen :-)

Hverdagen faller på plass :-)

Så bra det gikk i orden[emoji4]

Back
Topp