Skravletråd AUGUST!

God morgen alle samme!

Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.

Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]
God morgen. Hahahha ! Det der er så typisk da ! [emoji56] Dere la dere for tidlig [emoji14]

Har sovet som en stein nåt jeg først sovna. Ble sent som vanlig. Men guri jeg har sovet tungt i det minste. Hodet dundrer derimot. Gjerne litt for tungt sovet da [emoji23]
Uansett. Når barna går til skolen tar jeg meg en powernap til gitt.

God morgen. Hahahha ! Det der er så typisk da ! [emoji56] Dere la dere for tidlig [emoji14]

Jeg lå å titta på tlf og TV til sånn 23....[emoji28] så sovnet ikke tidlig. Men, det var veldig deilig da. Så får se på dette som ekstra strikketid[emoji23]

God morgen alle samme!

Jeg gir meg selv litt opp nå. Frøkna nektet å bli med hjem i går etter at ho, jeg og mamma var å besøkte morfar på sykehuset. Så endte med at ho sov hos mamma og pappa i natt.

Så med barnefri i dag, og ingen andre planer enn å rydde. Så la vi oss begge to 21.30 i går, og jeg er lys våken nå! Er det muuuulig[emoji85][emoji85][emoji85]
Typisk. Er det ikke det da?

God morgen alle samme!

God morgen[emoji4]
Er det ikke slik det alltid er? [emoji28]

Det var du nok. Bra det gikk bra da :D

Vi har ett lite veldig mykt teppe rett ved siden av senga. Sånn i tilfelle [emoji23]

Ho har akkurat begynt å sove i "stor seng" så vi har egentlig ei dyne der, men så klart var den ikke der i går natt[emoji85] har dog et teppe så landa mykt, men var nok et sjokk å dette ut.

Jeg lå å titta på tlf og TV til sånn 23....[emoji28] så sovnet ikke tidlig. Men, det var veldig deilig da. Så får se på dette som ekstra strikketid[emoji23]
Du får gjøre det ja [emoji14] Ikke så verst da heller [emoji23]

Ho har akkurat begynt å sove i "stor seng" så vi har egentlig ei dyne der, men så klart var den ikke der i går natt[emoji85] har dog et teppe så landa mykt, men var nok et sjokk å dette ut.
Tenker det er mye likt følelsen når man går i trappa og tror man er kommet helt ned. Men så har man ett trappetrinn igjen og man får vill panikk for man plutselig er i løse lufta uten kontroll. [emoji33]

Jeg har gjort det altfor mange ganger [emoji23]

Tenker det er mye likt følelsen når man går i trappa og tror man er kommet helt ned. Men så har man ett trappetrinn igjen og man får vill panikk for man plutselig er i løse lufta uten kontroll. [emoji33]

Jeg har gjort det altfor mange ganger [emoji23]

Kjenner til den ja[emoji28][emoji23] det er vondt.

Kjenner til den ja[emoji28][emoji23] det er vondt.
Skikkelig også [emoji23] Ene gangen skjedde det midt i trappa.. Så da tryna jeg ned halve trappa. Tror jeg nesten slo en arm utav ledd da gitt og skrubbsår over beina [emoji23] Fryktelig klumsete jeg.

Av og til når jeg sovner drømmer jeg og da drømmer jeg at jeg snubler ned ei trapp. Da våkner jeg av meg selv som hopper i senga [emoji23]

God morgen alle samme!

Kos dere med barnefri

Back
Topp