Skravletråd AUGUST!

God morgen. Trøtt og vond i hodet. 4 timer søvn er for lite gitt. Men nå spiser barna og gjør seg klar for skole. Og regn dessverre. Så frem med regntøy gitt.

Når de er ute av døra kan jeg sove ett par timer til tenker jeg.

Begynte i går på sikksakkskjørtet. Måtte bare kommer over vrangborden pluss to runder til visstnok... Omgangssyka i ny variant. Bare en runde til.... [emoji23]

Besøkte mamma en tur i går kveld også. Klippa negler på valpen og kosa med hundene. Pluss hjulpet mamma med ymse ting hu ikke kan. Som feks å sette ett bilde inn i ramme var visst også hardt nok [emoji23]

Snart kjøre kb så jobb , etter jobb er det rett på kamp
Hunden styra kl 4 i natt og vekte meg så fikk ikke sove etterpå ...

God morgen. Trøtt og vond i hodet. 4 timer søvn er for lite gitt. Men nå spiser barna og gjør seg klar for skole. Og regn dessverre. Så frem med regntøy gitt.

Når de er ute av døra kan jeg sove ett par timer til tenker jeg.

Begynte i går på sikksakkskjørtet. Måtte bare kommer over vrangborden pluss to runder til visstnok... Omgangssyka i ny variant. Bare en runde til.... [emoji23]

Besøkte mamma en tur i går kveld også. Klippa negler på valpen og kosa med hundene. Pluss hjulpet mamma med ymse ting hu ikke kan. Som feks å sette ett bilde inn i ramme var visst også hardt nok [emoji23]
God morgen !:)Håpe hodepinen slipper og du får hvilt . Hvordan ser sikksakk skjørtet ut?

Det hørtes ut som en drøm![emoji1]
Jeg har passert 40 og er langt unna gjeldsfri[emoji13]

Ja det skal bli digg. Blir vel kanskje par år over, men blir deilig det altså!

Back
Topp