Fornøyd? Fikk ny tlf av mannen idag. Har hørt mye bra om den, og nå prøver jeg bare å bli vant med den.. Litt rart etter å alltid hatt iPhoneJa kengubarnet har

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd? Fikk ny tlf av mannen idag. Har hørt mye bra om den, og nå prøver jeg bare å bli vant med den.. Litt rart etter å alltid hatt iPhoneJa kengubarnet har

Fikk beskjed at vi ikke fikk frukt på treet før etter 7år.
Fornøyd? Fikk ny tlf av mannen idag. Har hørt mye bra om den, og nå prøver jeg bare å bli vant med den.. Litt rart etter å alltid hatt iPhone![]()
TakkGrattis med ny telefon![]()

Veldig fornøydFornøyd? Fikk ny tlf av mannen idag. Har hørt mye bra om den, og nå prøver jeg bare å bli vant med den.. Litt rart etter å alltid hatt iPhone![]()
Jeg kjøpte plommetre i vår med to små kart på jeg. Og forventet vel egentlig noen få allerede neste år...Ahh. Vi kjøpte Oss plommetre i fjor. Så da trenger vi ikke å forvente noe plommer med det første skjønner jeg[emoji6]
Jeg kjøpte plommetre i vår med to små kart på jeg. Og forventet vel egentlig noen få allerede neste år...
Ahh. Vi kjøpte Oss plommetre i fjor. Så da trenger vi ikke å forvente noe plommer med det første skjønner jeg[emoji6]
Gratulerer så mye [emoji171] Håper alt er bra.Hei jenter. Da var vi endelig skrevet ut av sykehuset og godt funnet oss til rette i heimen.
Vært en lang uke. Men premien var verdt vær strevsomme sekund. Nå skal jeg få lagt den lille og sove.
Natta![]()
Hva ser du?I senga å ser serier
Jobb i morgen å så rett på kamp for å se kb
Huffda!Au.. fy så vondt bekkenproblemer kan gjøre.
Surrepost..Ye ye sms om at pakke er levert i postkassen, vel ingen pakke der...
Bor ikke så langt fra meg daJepp! Rakkestad![]()
Nei, det er ikke gæli igrunn. Jeg kjøpte gård når jeg var 16, søskenbarnet mitt 17, og siste skal ta over gården til mamma og pappa når han blir 18 [emoji5]
Det er i alle fall ikke noe gøy når det flytter seg rundt....Au.. fy så vondt bekkenproblemer kan gjøre.
Ja. Veldig praktisk.
Men klart, at skole og bhg har foreldremøte mens ungene er der er jo ikke så praktisk det heller da, så skjønner jo at det er på kvelden
Han har valgt dem selv![]()
Ye ye sms om at pakke er levert i postkassen, vel ingen pakke der...
![]()
Plommer fra treet i hagen, verdens beste plommer[emoji7]
Ja, det var det.
Og nå ligger jeg med henne våken i senga. Også oppå meg. Bare å bli liggende.
GratulererHei jenter. Da var vi endelig skrevet ut av sykehuset og godt funnet oss til rette i heimen.
Vært en lang uke. Men premien var verdt vær strevsomme sekund. Nå skal jeg få lagt den lille og sove.
Natta![]()