Jepp! Rakkestad![]()
Nei, det er ikke gæli igrunn. Jeg kjøpte gård når jeg var 16, søskenbarnet mitt 17, og siste skal ta over gården til mamma og pappa når han blir 18 [emoji5]
Dere er jaggu tidlig ute i familien[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Rakkestad![]()
Nei, det er ikke gæli igrunn. Jeg kjøpte gård når jeg var 16, søskenbarnet mitt 17, og siste skal ta over gården til mamma og pappa når han blir 18 [emoji5]
[emoji23][emoji23] Heheh ikke sant! Spis mer kylling[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] betalte 1000kr for alt sammen. Ink 5kg krydder
Dere er jaggu tidlig ute i familien[emoji1]
Effektiv dag. Det er gøyHva fikk du shoppet da?
![]()
Plommer fra treet i hagen, verdens beste plommer[emoji7]
Oi, det er jo knallpris!![emoji1][emoji122]
Kylling er godt!
Det gjorde detHåper det gikk bedre på hjemturen?[emoji4]
Etter å ha sett i skapet skjønner jeg hvorforHehe, det er han nok[emoji23]
Ja veldigSå tragisk[emoji20]
Mens mange her shopper klær og flott utstyr, så shopper jeg mat og er sååå fornøyd med innkjøpet[emoji23][emoji23][emoji23]
![]()
Mhm i agree
Kommet meg opp nå så
Men da var han allerede inne , fikk ikke gitt han en klem før narkosen![]()
Medlemsbutikken til Norturabor 30min unna nortura/prior på ene siden og 30min unna nortura/gilde på andre siden. Så vi har sjeldent tomme frysebokser i familien [emoji23]
I dag ble det;
10kg kyllingvinger
4kg kyllingfilet
2,5kg svin ytrefilet
4pg kalkun bacon
1pk røkte kjøttpølser
3,5kg salatkjøtt (bruker ofte det istedet for kjøttdeig)
4pk kyllingkarbonader mer av det gode (de er så syyyykt gode hvis du ikke har prøvd de)
4,7kg pølser
12pk kyllingkjøttdeig
Deilig! 5år igjen til vi får plommer på vårt![emoji1316][emoji1316]
Oi. Det var ikke lite heller[emoji23][emoji23]
En stk overfylt kurv. Sist, som var for ca 1mnd siden gikk jeg 4 turer [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] billig vettu[emoji23][emoji23][emoji23]
Nå kjente jeg at jeg ville flytte[emoji23][emoji23] hvor mye billigere får du det?
Hvorfor 5 år?
Lurer på hvor mange kurver jeg hadde hatt med meg om jeg hadde sluppet inn i en slik butikk[emoji23][emoji23]