Skravletråd AUGUST!

Koselig! Jeg kjøpte nabogården da jeg var 16. Og vi rev hovedhuset i 2012 og bygget nytt da. Broren min er ikke interessert, men søskenbarna mine er skikkelig bønder begge to. Eldste kjøpte en av nabogårdene nå i år og har flyttet dit, yngste skal ta over gården til mamma og pappa og foreldra sine. Så vi er 3 stk på under 30år som har/har snart 4gårder i en omkrets på Max 2km[emoji23][emoji23] han som skal ta over mamma og pappa sin fikk sin første traktor til konfirmasjonen og jeg sa fra meg odelen på gården i tale til han da. Så er stolte foreldre og besteforeldre her [emoji5][emoji173]️[emoji173]️

Wow, så flott dere har hatt mulighet til dette[emoji1] 4 gårder er slett ikke verst!
Min bror er heller ikke interessert i gård...uansett var det meg som hadde odel, men i grunn greit at vi slapp sure miner pga det[emoji28]
Østfold du bodde ikke sant?

Det gjør det heldigvis.

Korpset har foreldremøte i spilletiden og i den grad fotballen har er det også helst under/kort rett etter trening så derved er ikke det trøbbel i alle fall.

Veldig smart å legge det opp sånn[emoji2]

Medlemsbutikken til Nortura :) bor 30min unna nortura/prior på ene siden og 30min unna nortura/gilde på andre siden. Så vi har sjeldent tomme frysebokser i familien [emoji23]

I dag ble det;
10kg kyllingvinger
4kg kyllingfilet
2,5kg svin ytrefilet
4pg kalkun bacon
1pk røkte kjøttpølser
3,5kg salatkjøtt (bruker ofte det istedet for kjøttdeig)
4pk kyllingkarbonader mer av det gode (de er så syyyykt gode hvis du ikke har prøvd de)
4,7kg pølser
12pk kyllingkjøttdeig

Så genialt[emoji1] ble jo sulten av å lese den lista[emoji12]

Wow, så flott dere har hatt mulighet til dette[emoji1] 4 gårder er slett ikke verst!
Min bror er heller ikke interessert i gård...uansett var det meg som hadde odel, men i grunn greit at vi slapp sure miner pga det[emoji28]
Østfold du bodde ikke sant?

Jepp! Rakkestad :)

Nei, det er ikke gæli igrunn. Jeg kjøpte gård når jeg var 16, søskenbarnet mitt 17, og siste skal ta over gården til mamma og pappa når han blir 18 [emoji5]

Så genialt[emoji1] ble jo sulten av å lese den lista[emoji12]

[emoji23][emoji23] Heheh ikke sant! Spis mer kylling[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] betalte 1000kr for alt sammen. Ink 5kg krydder

Jeg har fri og nettopp kommet hjem fra shopping[emoji1]
Nå har jeg støvsuget 2.etasje, vannet blomster, sluppet ut katta, satt på en vaskemaskin, brettet klær, sluppet inn katta, tatt noen telefoner, kastet søppel, sluppet ut den f******** katta igjen, spist lunsj, og nå tror jeg jaggu katta vil inn igjen?![emoji15][emoji13]
Effektiv dag. Det er gøy :happy: Hva fikk du shoppet da?

Back
Topp