Skravletråd AUGUST!

Sånn må det bli for å få kabalen til å gå opp[emoji28] det ordner seg jo alltid på en eller annen måte.
Det gjør det heldigvis.

Korpset har foreldremøte i spilletiden og i den grad fotballen har er det også helst under/kort rett etter trening så derved er ikke det trøbbel i alle fall.

Mens mange her shopper klær og flott utstyr, så shopper jeg mat og er sååå fornøyd med innkjøpet[emoji23][emoji23][emoji23]

aabb8bb153262652afcb87976c6c054c.jpg

Så masse deilig mat[emoji1] hvor handler du?

Hva har du handlet da?:) katter[emoji23][emoji23][emoji23] men du er utrolig effektiv altså!

Det ble litt til meg selv til en forandring[emoji2] en bluse, et skjørt, en jeans, mascara, hårfarge. Til gutta fant jeg to matbokser, en bukse, en lue[emoji2]

Så masse deilig mat[emoji1] hvor handler du?

Medlemsbutikken til Nortura :) bor 30min unna nortura/prior på ene siden og 30min unna nortura/gilde på andre siden. Så vi har sjeldent tomme frysebokser i familien [emoji23]

I dag ble det;
10kg kyllingvinger
4kg kyllingfilet
2,5kg svin ytrefilet
4pg kalkun bacon
1pk røkte kjøttpølser
3,5kg salatkjøtt (bruker ofte det istedet for kjøttdeig)
4pk kyllingkarbonader mer av det gode (de er så syyyykt gode hvis du ikke har prøvd de)
4,7kg pølser
12pk kyllingkjøttdeig

Så ligger jeg her på sofaen med en litt småvarm jente sovende på meg. Nekter å legges ned men sovnet trygt på mamma og våkner om jeg flytter på henne men legger seg til på meg igjen.

Ja.

Genser til eldstemann. Men jeg har nok kjøpt mer enn jeg trenger.

Lue kanskje?

Apropo mye garn, da jeg nettopp hadde startet strikkekarrieren min så skulle jeg strikke et barsel sett i gave til ei venninne. Jakke, bukse og en bleieshorts. Kjøpte 10 nøster lyse blå[emoji23][emoji23] brukte vel ikke 4 engang[emoji23]

Apropo mye garn, da jeg nettopp hadde startet strikkekarrieren min så skulle jeg strikke et barsel sett i gave til ei venninne. Jakke, bukse og en bleieshorts. Kjøpte 10 nøster lyse blå[emoji23][emoji23] brukte vel ikke 4 engang[emoji23]
Hehe. Sånt skjer.

Back
Topp