Skravletråd AUGUST!

Hehe, men uansett kjekt med en elektriker da[emoji6] sjøl om dem skal ha en mening om alt som har med lys og gjøre. Nå er har min ganske god smak, så vi er som regel enige. Men kjekt å møtes på midten også.

Han har relativt god smak, bare så sta[emoji23][emoji23] vi møtes på midten ved at jeg kjøper lamper jeg vil, så lenge de ikke monteres på veggen[emoji23]

Hva blir det til middag da?

Spør jeg mens jeg lurer på hva jeg skal lage. Og skal jeg lage noe skal jeg ha det veldig lettvint. Gjerne grandiosalettvint gitt...

Utgangspunktet blir det spagetti med Toro kjøttsaus. Bare salatkylling istedet for kjøttdeig.

Den kan nok bli godkjent her også, under tvil[emoji28] men har så lyst på den orginale[emoji85][emoji23] gravid sa du[emoji28]
Skulle egentlig ha det i helga vi og, men så kom det opp noe annet[emoji4]
Ofte sånn [emoji14] godt det ikke er regler for når man må ha den type mat da [emoji23]

Hørtes godt ut det også :)

Vi spiser spagetti en gang i uka, for da vet jeg at frøkna spiser mye. :) begynner å bli litt lei! [emoji85]

Prøvde med hjemmelagd saus, det var ikke vellykket.

Vi spiser spagetti en gang i uka, for da vet jeg at frøkna spiser mye. :) begynner å bli litt lei! [emoji85]

Prøvde med hjemmelagd saus, det var ikke vellykket.
Pleier ha det ca en gang i uka vi også.

Innimellom med stekt pølse. Andre med kjøttdeig.
Noen ganger med spagetti, kjøttdeig og revet ost på også.

Snop [emoji7]

Det beste av alt. Tenker jeg handler om litt. Henter minste om 1 times tid. Gjøre det da :)

Det er det[emoji4] og han skal i nærheten av butikk i dag, det skal ikke jeg[emoji4] Bhg ligger ikke i nærheten av noen butikk, så blir omvei hvis jeg skulle tatt det samtidig.

Back
Topp