Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig fint[emoji2]
Var tidlig det ja. Skjønner godt du blir skeptisk. Får tettere oppfølgning da vel?Når man får beskjed om at kynnerene mine har vert rier og er nå veldig skeptisk hver gang jeg kjenner noe!!Nekter å ha noe rier nå altså.. er bare 21 uker på vei
![]()
Det var det. Kunne tatt hele dagen tror jeg. Men vil sove i natt joGod hvil![]()
Aaaw. Babykos 24/7 [emoji7][emoji7][emoji7]Hei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg nyter livet med hun lille på 17 dager [emoji7]
De er trege jaUansett kjipt da dem ikke kommer. Jeg venter på ei pakke jeg nå, men postnord er så utrolig treige. Det er heldigvis en vognpose, så ingenting som haster enda[emoji4]
Lekkert ! [emoji7]Det er ikke så lite neivi bor på gård da, ikke så uvanlig med store hovedhus
![]()
![]()
Sånn er utsikten min i staelsker huset vårt
De er trege jaUansett kjipt da dem ikke kommer. Jeg venter på ei pakke jeg nå, men postnord er så utrolig treige. Det er heldigvis en vognpose, så ingenting som haster enda[emoji4]
Lekkert ! [emoji7]
Takksånn åpning til 2.etasje var kravet mannen hadde for å i det hele tatt bygge[emoji12]
De er trege ja
Ha en fin dag videre [emoji1]Pause snart over
Pause snart over
Tror ikke posten er kommet her enda. Ingen pakker. Venter jo på så mye jo [emoji23]
Blir veldig luftig da[emoji2]
Ja, ulempen er at det ikke er noe lys der om vinteren, så jeg syns det blir litt mørkt. Fordelen er at det er lett å ha kontakt med frøkna når ho leker oppe
Postkassa er redd ved siden av eiendommen. Så ikke på døra lengre. Men er småting jeg venter som går oppi kassaHer kommer ikke pakkene på døra lenger.