Tidlig ute ja.. det er vertfall ikke jeg. Men vurderer det sterkt![]()
Jeg er jo egentlig ikke det[emoji85][emoji28] bare kom på det da syn skrev kalender[emoji23] men burde starte, både det og julegaver[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig ute ja.. det er vertfall ikke jeg. Men vurderer det sterkt![]()
Hei heiHei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg nyter livet med hun lille på 17 dager [emoji7]

Hei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg er jo egentlig ikke det[emoji85][emoji28] bare kom på det da syn skrev kalender[emoji23] men burde starte, både det og julegaver[emoji4]

Herlig. Kos deg!Hei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Kalender jaSå greit å starte med kalenderen nå. Jeg er usikker på om farmor lager kalender som hun har sagt en gang at hun kunne tenke seg, eller om vi skal ordne det selv.
Jeg har blitt bedre på det med årene. I fjor satt jeg ikke til langt på natt 30.11 og pakket inn heller. Jeg begynte å ha dem på dagen før!Tidlig ute ja.. det er vertfall ikke jeg. Men vurderer det sterkt![]()
Åja![]()
Ja, burde begynt her også.. men går nesten alltid i samme felle om at jeg har god tid.. frem til jeg IKKE har god tid lengre![]()
Okei her lager jeg,men min mor bidrar med noen pakker . I fjor kjøpte hun en del legoSå greit å starte med kalenderen nå. Jeg er usikker på om farmor lager kalender som hun har sagt en gang at hun kunne tenke seg, eller om vi skal ordne det selv.
Jeg har jo en liste over tråder jeg skal starte nå for å få mange nye tråderJeg er jo egentlig ikke det[emoji85][emoji28] bare kom på det da syn skrev kalender[emoji23] men burde starte, både det og julegaver[emoji4]
Kalender ja
Jeg har en del plukk, spesielt til mellomste. Må finne på en del mer
Mamma broderer til yngste i år og har en del av gavene som skal i. Men så skal jeg ha ansvar for noen da, disse felles greiene med juletrepynt og bakedag og badedag og sånn. Og sjokoladenisser.
Gikk på senteret og hamstret "det jeg manglet" en av de aller siste dagene i november et år. Det ble dyrt
Åja![]()
Ja, burde begynt her også.. men går nesten alltid i samme felle om at jeg har god tid.. frem til jeg IKKE har god tid lengre![]()
Okei her lager jeg,men min mor bidrar med noen pakker . I fjor kjøpte hun en del lego![]()
Mamma har brodert til alle barnebarna. Veldig kjekt.Så koselig med hjemmelaget kalender[emoji4] Her skal også oldemoren brodere til lillemor[emoji2] Ho ba så pent[emoji6]
Jeg har jo en liste over tråder jeg skal starte nå for å få mange nye tråder
Og deri er årets juleplanleggingstråd.
Så deilig.Jeg har blitt bedre på det med årene. I fjor satt jeg ikke til langt på natt 30.11 og pakket inn heller. Jeg begynte å ha dem på dagen før!

Kult. Den må jeg finneLurt[emoji4] Det trengs her[emoji85]
Her blir det litt forskjellig i år. Noen dager felles pakke. Andre dager hver sinGreit å få litt hjelp til alle gavene, det blir jo en del[emoji4] og hvertfall hvis dem får en hel hver.
Mamma har brodert til alle barnebarna. Veldig kjekt.