Skravletråd AUGUST!

Oj, såpass ja! Heldigvis ikke så stort prosjekt her, men mer oppussing av soverom, gang, inngangsparti, maling av hus osv :happy:

Gleder meg til vi er ferdige ja :)

Det var stort nok prosjekt ja[emoji28] ikke akkurat minste huset heller. 436kvm[emoji85] men var veldig deilig å bli ferdig! Da startet lix det nye livet vårt med nytt hus og lita frøken ikke lenge etterpå

Så deilig. Er også hjemme alene nå, og kjenner jeg burde gjort husarbeid men tar meg en tur ut på lunsj istede! Husarbeidet gjøres senere :D

Så deilig :) skal ut å spise lunsj med venninne i morgen. Tenkte å gi meg forskudd på god samvittighet i dag da[emoji23][emoji23]

Så deilig :) skal ut å spise lunsj med venninne i morgen. Tenkte å gi meg forskudd på god samvittighet i dag da[emoji23][emoji23]

Kos [emoji4]
Hehe, ja. Jeg har heldigvis plenty med samvittighet pga jeg driver å legger fliser ute ved inngangspartiet og styrer på til sent på kveld nesten hver dag, så nå var det meg tid [emoji3]

Kos [emoji4]
Hehe, ja. Jeg har heldigvis plenty med samvittighet pga jeg driver å legger fliser ute ved inngangspartiet og styrer på til sent på kveld nesten hver dag, så nå var det meg tid [emoji3]

Den ser jeg!!!

Samme her....under planlegging[emoji849] og vært det lenge...
Tomt avklart. Men det tar sin tid.

Skal vi tippe?

Skolen er sagt 2020. IKEA sier ikke før 2021. Hva står klart først? ;-)

Når man får beskjed om at kynnerene mine har vert rier og er nå veldig skeptisk hver gang jeg kjenner noe!! :wideyed: Nekter å ha noe rier nå altså.. er bare 21 uker på vei :sorry:
Da skal du helst ha bare kynnere ja!

Når man får beskjed om at kynnerene mine har vert rier og er nå veldig skeptisk hver gang jeg kjenner noe!! :wideyed: Nekter å ha noe rier nå altså.. er bare 21 uker på vei :sorry:

Krysse fingrene for at det gir seg. 21 er aaaaaalt for tidlig.

Det var stort nok prosjekt ja[emoji28] ikke akkurat minste huset heller. 436kvm[emoji85] men var veldig deilig å bli ferdig! Da startet lix det nye livet vårt med nytt hus og lita frøken ikke lenge etterpå

Wow, nei det er ikke lite! :happy: Kan tenke meg det var deilig ja. Herlig start. :)

Div. klær på etc. Noe skal i kalenderen til ungene . 2 gaver. :)

Så greit å starte med kalenderen nå. Jeg er usikker på om farmor lager kalender som hun har sagt en gang at hun kunne tenke seg, eller om vi skal ordne det selv.

Så greit å starte med kalenderen nå. Jeg er usikker på om farmor lager kalender som hun har sagt en gang at hun kunne tenke seg, eller om vi skal ordne det selv.

Tidlig ute ja.. det er vertfall ikke jeg. Men vurderer det sterkt :happy:

Hei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg nyter livet med hun lille på 17 dager [emoji7]

Back
Topp