Skravletråd AUGUST!

Lyntyven Percy Jackson og popcorn med eldste. Kos mens minste er i selskap :)

Hvorfor lyve?
Fordi han må ha Google konto. Og det får jeg ikke når jeg angir alder under 13. Og ellers måtte den som den midlertidig er, settes opp med mannens Google konto. Og da har den fått alle mannens kontakter... Fint for mannen om han får seg ny mobil å få med kontakter og kjøpte apper etc. Men dette er jo guttungen så kjekt med egen profil, egne kontakter og egne apper...

Fordi han må ha Google konto. Og det får jeg ikke når jeg angir alder under 13. Og ellers måtte den som den midlertidig er, settes opp med mannens Google konto. Og da har den fått alle mannens kontakter... Fint for mannen om han får seg ny mobil å få med kontakter og kjøpte apper etc. Men dette er jo guttungen så kjekt med egen profil, egne kontakter og egne apper...
Ah skjønner

Uff ja. Ei venninne av meg hadde tom hvit bukse som ikke forble hvit [emoji33] Løp gråtende hele 2 km hjem stakkars. Husker det med skrekk enda jeg. Og det var ikke meg en gang.

Ganske tragisk når man er full av hormoner og det skjer![emoji31][emoji85]

Mannen påtok seg ekstra arbeid i morgen. Selvsagt. Kjedelige mann. Så dermed la han seg 1 t før barn. Så nå når minste skal sove sitter jeg på rommet hennes og passer på at null tull i seng blir opprettholdt.

For øyeblikket tester hu meg. På samme tid ligger hu med folda hender og ser veldig uskyldig ut gitt

Kjedelig å måtte sitte inne hos henne[emoji849] kan vel fort ta litt tid også?

Rolig kveld
Ok er på trampolinem, mannen er på grilling sammen med stafettlaget fra i dag
Jeg ser kamp å nettshoppet

Back
Topp