Måtte detEffektiv på morran du[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte detEffektiv på morran du[emoji4]
De har en plan. Som ikke er logisk for deg da men [emoji33] Håper du fikk noe søvn [emoji8]Jeg vil og. Men hodet er ikke trøtt. Og jeg kastet opp middagen også så egentlig sulten. Tenk at de skal øke disse medisinene [emoji23] Galskap.
Gratulerer så masse med 9 åring i hus ! [emoji169][emoji169]Hurra for han som fyller sitt år.
I dag er det ni år siden jeg ble mamma for første gang
Tykke pinner den? [emoji23]Jeg la opp Langmo genser til meg selv på torsdag, er ferdig med bolen og driver å strikker forstykke og bakstykke nå[emoji1316][emoji1316] elsker plagg som går fort!
Ag gammelt ja [emoji14] ikke sett den siden skoletiden som ung jo [emoji1]Samme som de siste mnd
Psrty of five
Tykke pinner den? [emoji23]
Hihi. De er ikke bedre neiHer var det hunden som snorket
Tenkte meg den var noe slik ja [emoji14] Men kjekt når noe går så fort ogsåPinne 8[emoji6] skulle egentlig være pinne 9, men syns den er vid nok som den er nå.
Tenkte meg den var noe slik ja [emoji14] Men kjekt når noe går så fort også![]()
Haha. Har den acneinspirerte genseren på pinner med p 9. Er ikke lengre en 10 cm på bolen. Syns det var så kjedelig. Så ermer er ikke prøvd enda en gang [emoji33] Må nok fortsette med den også snart. Men kjekkere med andre. Den får tas innimellom tenker jeg [emoji23]Jaaaa[emoji7] men blir litt gæren i ermene av så tykke pinner. Så må finne meg et prosjekt med tynne pinner snart!
Haha. Har den acneinspirerte genseren på pinner med p 9. Er ikke lengre en 10 cm på bolen. Syns det var så kjedelig. Så ermer er ikke prøvd enda en gang [emoji33] Må nok fortsette med den også snart. Men kjekkere med andre. Den får tas innimellom tenker jeg [emoji23]
Du er effektiv gitt !Jeg har garn liggende til den også[emoji23][emoji85]
Nå har jeg 5p igjen på forstykket og 10p på bakstykket så er hele Bærestykket ferdig! Så tror jeg skal strikke en liten lue før jeg starter på ermene.
Du er effektiv gitt !
Gjør klar minste i hus til selskap. Selskap i går. Selskap i dag. Det er stas når skolen starter og alle sommerbarna har fylt år.
Det blir det da jaJeg har ikke vært i form, så jeg har tilbrakt mye tid på sofaen de siste dagene. Nå er frøkna hos mamma og pappa og kællen jobber. Så da blir det ekstra strikketid
Det blir det da jaLike kjapp på å feste alle tråder også?
Så herlig da. Det har ikke jeg [emoji23] Menmen. Får ta det en dag. Men ikke akkurat nå. Må vil jeg bare bli ferdig å strikke det i første omg. Har til jul å feste [emoji23]Igrunn ikke, men har vært flink denne gangen og festet underveis![emoji322][emoji322]
Så herlig da. Det har ikke jeg [emoji23] Menmen. Får ta det en dag. Men ikke akkurat nå. Må vil jeg bare bli ferdig å strikke det i første omg. Har til jul å feste [emoji23]
Måtte det![]()
Haha såpass [emoji14]Forje uke fikk jeg festet EN tråd på genser som jeg la opp i juli 2015, fullførte mai 2016..... men monterte da alle tråder utenom den ene! Passer heldigvis enda!