>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
På min? Mønster øverst. Glattstrikk resten. Korte ermer.Ikke rørt det i dag, så 17 av 31 før... Var det mønster eller ermer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På min? Mønster øverst. Glattstrikk resten. Korte ermer.Ikke rørt det i dag, så 17 av 31 før... Var det mønster eller ermer?
På minPå min? Mønster øverst. Glattstrikk resten. Korte ermer.Er bare tynnere pinner enn jeg er vant med
![]()
Jeg vil og. Men hodet er ikke trøtt. Og jeg kastet opp middagen også så egentlig sulten. Tenk at de skal øke disse medisinene [emoji23] Galskap.Tenker jeg skal PRØVE sove litt. Mannen snorker som bare det hører jeg. Men enten blir det senga ellers så finnes sofaen også å sove påHa en fin natt dere
![]()
20,5 ca av 22 cm så mønster og 3 cm vrangbord
38 av 47 cm strikka
Nærmer seg ! Til 44. Så skifte over til mindre pinne og vrangbord de siste cm.
Samme som de siste mndSerie du ser på da?
Sofa her. Men ligger da strekk ut. Ser Supernatural jeg.
Hvorfor lyve?Å sette opp en telefon for en mindreårig er ikke bare bare? Lyver man bare på alderen for alle som får mobil før de er 13?
Her var det hunden som snorketTenker jeg skal PRØVE sove litt. Mannen snorker som bare det hører jeg. Men enten blir det senga ellers så finnes sofaen også å sove påHa en fin natt dere
![]()
Hurra for bursdagsbarnetHurra for han som fyller sitt år.
I dag er det ni år siden jeg ble mamma for første gang
Hurra for han som fyller sitt år.
I dag er det ni år siden jeg ble mamma for første gang
Nostalgi serie
Party of five
Jupp er detDet er nostalgi ja[emoji4]
God morgenGod morgen[emoji2]
Kjørt mannen til oopmøtested
Vasket bil inni
Bært ut søppel
Tatt en dusj
God morgen