>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23]Litt mer sånn Nancy Drew[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23]Litt mer sånn Nancy Drew[emoji23]
Ja synes det er leit... Men da får man sila ut. Og som jeg sa til sambo, noen synes kanskje det blir for mye klaging i perioder, men da er det også lov å si ifra. Dog tøft å se hvem som faktisk er der og ikke.Trist at det er sånn. Da jeg ble syk så fant jeg ut hvilke av venninne mine som var ordentlige venner. Reduserte antallet kraftig!
Var noe med det ja, Hehe!Det er sant...om den i det hele tatt kom!![emoji15]
Masse god bedring. Ikke gøy å være syk. Men heller ikke gøy å smitte rundt heller. Så bedre hjemme og hvile daÅååå, nå er jeg så lei! Fryser, snufset og er så sliten. Så jeg sitter hjemme under pledd og skal finne meg en skikkelig jente film! Mens mann og datter er hos broren til mannen og feirer bursdagen til niese og frøkna vår!
Vår har bursdag 29, og niese den 15. De feirer siden til mannen sammen hvert år og siden min litt nærmere bursdagen. Litt trist å ikke få vært med. Samtidig så hadde ho sikkert ikke merket om jeg var der heller[emoji28][emoji85]
Trøster meg med strikketøyet og eyecandy på tv
Masse god bedring. Ikke gøy å være syk. Men heller ikke gøy å smitte rundt heller. Så bedre hjemme og hvile da![]()
Åååå, nå er jeg så lei! Fryser, snufset og er så sliten. Så jeg sitter hjemme under pledd og skal finne meg en skikkelig jente film! Mens mann og datter er hos broren til mannen og feirer bursdagen til niese og frøkna vår!
Vår har bursdag 29, og niese den 15. De feirer siden til mannen sammen hvert år og siden min litt nærmere bursdagen. Litt trist å ikke få vært med. Samtidig så hadde ho sikkert ikke merket om jeg var der heller[emoji28][emoji85]
Trøster meg med strikketøyet og eyecandy på tv
Masse god bedring[emoji2]
Takk, veldig fornøydFine!
Det gjør detBlir nok mer enn vi tror[emoji2]
Ha ha sant derVirker ikke så mye om man stadig går innom og følger strømmen vettu [emoji23]
He he å jaHaha, ja??[emoji23] med de nye jakkene sine[emoji6]
Jobb hver dagGod morgen Kengu[emoji1]
Jobb idag?
Mhm hust and claire koster myeJa det var heftig pris[emoji4]
Slappet av for det meste, godt å ha lille hjemme for helgen [emoji171] Du da?Har dere hatt en fin dag?
Og mye av det de har er farlig fintMhm hust and claire koster mye
UffAlt er litt kjipt om dagen. Når man er langtidssyk, så mister man mange venner... Men hvorfor. Selvom jeg ikke kan fly så mye, så kan jeg være sosial. Men det er visst ikke godt nok. Som om slike situasjoner ikke er såre nok fra før av...
Oj stakkarsGjerne ha ei vekkerklokke på i tilfelle jeg sovner på sofaen. Minstejenta ville jeg skulle gå imot hu når skolen var slutt.
Eldste sin lærer ringte også. Eldste hadde blødd gjennom. Så måtte komme med ekstra klær. Stakkars jenta mi. Ikke lett å blir stor. Men trodde hu var ferdig da. Er på 6dagen nå.
SkjønnerLitt, men likevel senkede skuldre og ikke stressa. For dette får vi til
Stygt å si det. Eller vondt å erkjenne. Men å feire ute av huset gjør forskjellen.
Så planen for høsten og livet videre er å komme til det punkt at vi har så grei orden hjemme at det ikke er sånn