>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Virker ikke så mye om man stadig går innom og følger strømmen vettu [emoji23]Blir nok mer enn vi tror[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker ikke så mye om man stadig går innom og følger strømmen vettu [emoji23]Blir nok mer enn vi tror[emoji2]
Blir??![]()
Typisk detHer er det opphold
Tydelig at høsten er på vei. Regner hele sommern. Bedre vær etter skolestart [emoji23]
Men tror det er ganske rolig totalt sett.Blir nok mer enn vi tror[emoji2]
Høsten og vinteren kommer nok fortere enn vi aner nåHer og regner det[emoji85] 10 grader og skikkelig høst[emoji31]
Så lyst på grønt ullundertøy tio kb men 400 pr del er litt dyrt synes jeg
Høsten og vinteren kommer nok fortere enn vi aner nå![]()
Veldig.Typisk det![]()
God morgen![]()
Nei... [emoji23] Men jeg er... [emoji7][emoji169]
God morgen. Jeg spyyyr. Hurra. Dagen er komplett [emoji23] Forbanna drittmedisiner.
Lille er en tur i barnehagen. Mannen skal spille golf. Vurderer å sove litt etterhvert. Er zombie.
Planer for helgen?
Merkelig [emoji23][emoji23] Dere er altfor observante her inneDet har jeg fått med meg[emoji23]
Noen timer fikk jeg i det minste i natt![]()
Fikk i det minste time til legen 5 september også nå. I forhold til 14 september.
Får gå bort til nav for å snakke med de. Evnt gi en beskjed til min behandler om hu ikke kan ordne noe.
Så sliten og vond og tårene presser konstant pga det hele. Gruer meg bare til absolutt alt.
Helt santBedre enn ingenting[emoji4]
Takk [emoji169]Bra med legetime litt tidligere[emoji4]
Har så vondt av deg[emoji20] varm klem[emoji173]️
I dag regner det masse her! Tydelig at sommeren snart er over..![]()
Virker ikke så mye om man stadig går innom og følger strømmen vettu [emoji23]
Sove er en god plan [emoji3]Fysj så kjipt[emoji13] sov litt du!
Ingen planer i helgen, kun sove mye[emoji12]